{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk afviser uden grund!
  • #1   18. jul 2013 Det ku nok tænkes, og dog smiley

• #2   18. jul 2013 Og nu

21 velkomstpoint
    22 afvisepoint.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #3   18. jul 2013 Det er fordi de har tis i hovedet.

• #4   18. jul 2013 Garanteret

• #5   18. jul 2013 Tja det kan kun være misundelse der får folk til at afvise for både billeder og info er jo i top klasse.

Har skam også budt den velkommen med 10 point så den kom op på 88 velkomstpoint.

• #7   18. jul 2013 Ufatteligt som folk kan tude over et par afvise point....

Kom den ind?? ja
    flere problemer der ikke eksistere?!

Og ja, folk bliver sur over dette, go nuts. For det er sq da for latterligt at gå så meget op i noget der vitterligt intet har at sige.

News flash. nogle mennesker har andre holdninger end dig. sådan vil det altid være. Lev med det, for du kan ikke ændre på det.

Nyd nu bare vejret istedet for alt det tøse drame. kom ud og hyg istedet.

• #8   18. jul 2013 Arh Tass, det kan godt være det ikke betyder noget, men du kan vel godt sætte dig ind i at man bliver skuffet, hvis man er stolt og glad over sin nye RC og har taget nogle skide gode billeder og så får smidt 40 afvise point i hovedet før man får sit første velkomstpoint.

Det kan godt være man kommer ind alligevel, men man føler sig ikke særlig velkommen.

• #9   18. jul 2013 nu er det jo hverken nye på siden eller hobbyen der ganske ofte beklager sig. Så "at føle sig velkommen" kan jeg ikke se har med sagen at gøre.

Og jeg kan SLET ikke se hvordan det kan afføre en opførsel som at kalde hele sitet for en børnehave etc. på den konto. Eller at det har noget som helst med misundelse at gøre for den sags skyld.

Pointen er ganske kort dobbeltmorale ud over alle grænser.

Helt ærligt, føler man sig ikke velkommen på grund af nogle afvisepoint, så ligger man altså mere i det end der nogensinde har været.
    Det er enheden der stemmes på, ikke personens tilstedeværelse.

Hvis folk bare ville ta en slapper og nyde tilværelsen istedet for konstant at gå i skyerne over småting. Så var det hele måske os lidt mere indbydende og sjovt.

• #10   19. jul 2013 Du afviser bare løs, jeg er sgu ligeglad smiley

• #11   19. jul 2013 Endnu et sjovt punkt. når folk er uenige, så er modparten med det samme en af dem der gør hvad der klages over. Sjovt nok deltager jeg yderst sjældent i den del af galleriet smiley

At du er ligeglad kan jo heller ikke være helt rigtigt, for så havde du jo ikke nogen interesse i at kommentere smiley

Men rigtig god weekend, vejret skal nydes, ikke spoleres.

• #12   22. jul 2013 Den ser da rigtig fin ud, og en meget bedre beskrivelse end mange andre.

Kommentér på:
Folk afviser uden grund!

Annonce