862 visninger
|
Oprettet:
MANGLER: sender til 4 kanals micro helikopter {{forumTopicSubject}}
Hej RCG
Jeg har to micro series 4 kanals copter (som denne: (link fjernet) )
Jeg er meget ny i den her verden med 4 kanals helikoptere, men vil høre om det er muligt at købe en sender der passer til en eller begge af disse helikoptere. Helikopterne er begge købt i udlandet.
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe med dette. Glæder mig meget til at komme ud og flyve 4-kanals efter at have fløjet 3,5 kanals i lang tid.
Mvh Stefan
maj 2011
RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 21
sep 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Det kan godt være jeg bare skal købe et nyt sæt, men havde bare håbet jeg kunne redde de to helikoptere jeg har
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 6 Svar: 475
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 109 RC-enheder: 18 Emner: 16 Svar: 1.459
Ellers er der et par flysky sendere, der binder med den.
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 6 Svar: 475
sep 2013
Jeg har hørt at alle V911 helikoptere har "deres egen" båndbredde eller sende kanal, så at en sender og en helikopter ikke nødvendigvis passer sammen. Er der nogen der har kyndig viden omkring det?
sep 2013
Grunden til jeg er så meget i tvivl, skyldes at jeg var ude hos en RC-forhandler i Herlev og de fortalte at det IKKE var muligt at købe en standard sender derude der ville virke på udenlandske modeller. Så jeg er lidt i vildrede af hvad jeg skal købe som er kompatibelt med den jeg har.
sep 2013
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 33 RC-enheder: 12 Svar: 402
v911 er blevet opdateret og forbedret af bla hype RC
http://www.hype-rc.de/eng/shop/product/034-1102/bk-funfly-heli-2-4ghz-mode-2.html
hype sendere kan pare med wl toys v911, men ikke den anden vej rundt,
hype har også mode 1 og mode 2 sendere, det ved jeg faktisk ikke om wl toys har...
ej heller er det muligt bare et købe en hvilken som helst 4 kanals sender, den vil med 99,9% sikkerhed ikke passe på din heli,
andre WL toys 4 kanals sendere passer heller ikke på, som fx denne:
http://www.ebay.com/itm/WLTOYS-WL-V922-V922-6CH-2-4GHz-3-Axis-3D-Flybarless-RC-Helicopter-With-GYRO-RTF-/400370003818
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 33 RC-enheder: 12 Svar: 402
er den købt i østen kan det være en døds sejler, er den købt hos en forhandler i dk burde det være en smal sag =)
sep 2013
Jeg har nemlig lært at, medmindre man er helt sikker på hvad man laver, skal man vidst bare købe heli i DK. Nu står jeg bare i den situation at den ene jeg købte kom uden sender og den anden kom med en død sender. Og begge er købt i udlandet. Så det er vidst en dobbelt døds sejler. Men havde alligevel håbet at kunne finde en sender der ville passe til, havde slet ikke troet det var så svært.
Men jeg kan forstå at du ikke mener at den sender jeg har fundet på eBay vil passe til mine heli'er - er det korrekt forstået? For så kan det være jeg prøver at købe ind i DK i stedet selvom det er lidt surt at skulle smide de to væk jeg har.
MANGLER: sender til 4 kanals micro helikopter