747 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
total nybegynder..... total nybegynder.....
Hej jeg vil gerne købe en rc helikopter mener total grøn. ...
Hvad vil I anbefale ? Gerne med links
Pris er ok op til Ca 1500 - 2000 krav
Mvh Henrik
0 synes godt om
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 29 RC-enheder: 11 Annoncer: 2 Emner: 14 Svar: 208
jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 28 RC-enheder: 24 Emner: 88 Svar: 685
Her er et supergodt tilbud på en fedt lille piskeris, endda med 4 kanaler og den "rigtige" helikopter feel, uden det bliver hverken svært eller dyrt. Plus den her er med 2,4ghz sender frem for infrarød, som ikke duer udenfor da sollys forstyrrer dem.
Personligt syntes jeg du skal tage en 4 kanals som start, da du blot let forvirres mere ved at starte på en 3 kanalers. Pga de to typer typisk bytter rundt på pindene på "drej rundt" funktionen. Og du har meget mere sjov ud af at lære at flyve sidelæns (det den 4 kanal bruges til) frem for KUN at kunne flyve frem og tilbage for at komme fra A til B. Det er skidehamrende sjovt, så spring du bare ud i det
nov 2010
jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jo har lige fløjet lidt men en 3.5 kanals space explore som jeg købte på et marked til 300 kr fra ny. Men syntes den ikke den rigtig er til at få til at flyve frem eller tilbage....
( sikkert piloten ) men syntes det er sjovt, såvel gerne have noget bedre.
Derfor søger jeg gode råd og links til nogle fra jer ?
nov 2010
jan 2011
NETOP med en 4 kanals som jeg linker til, KAN du flyve tæt på som med en rigtig. Selvfølgelig ikke på hovedet osv, men med sideværts kræng, frem og tilbage og op ned.
I forhold til en 3 kanals, som jeg formoder du svarer ud fra og argumenterer imod. Ligesom jeg i øvrigt SELV gjorde... Den er ikke sjov mere end 10min (eller, alt er jo relativt)
De par helikoptere du linker til Brian, er bestemt fede, ingen tvivl. Men de er pissesvære at begynde med for fuldstændig nybegynder. Jeg taler af konkret erfaring!! Og de er 3-4 gange dyrere end den jeg linker til.
Netop, en coax (dobbelt) rotor, er klippestabil i luften og derved superlet at lære kunsten men. En single rotor er meget mere hidsig i reaktionerne, og meget sværere at "hover'e" med.
En Hubsan er også sjov og bestemt nem, billig og stabil, men jo ikke en helikopter, som manden spørger efter..
MID hobby har et hav af forskellige designs af den modeltype til den lynskarpe pris af 349kr. Det er sku en superbillig begynderhelikopter syntes jeg
Vil selv ned og ha en en af dagene
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 92
jan 2011
total nybegynder.....