138 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
0 Svar
Andre forumemner med "cen biler"
Cen biler
Jeg står og skal have mig en ny nitro bil... jeg har kørt el i mange år.. dvs. 15.. men nu vil jeg gerne prøve noget revolutionerende... jeg har kigget på cen biler, og jeg syntes de laver nogle fede...
Jeg står og skal have mig en ny nitro bil... jeg har kørt el i mange år.. dvs. 15.. men nu vil jeg gerne prøve noget revolutionerende... jeg har kigget på cen biler, og jeg syntes de laver nogle fede...
Skrevet af: Rasmus ! - 10. jul 2004
cen biler
Prøver igen Jeg vil ha mig en ny bil evt. en cen monstertruck. Er den okay eller er der evt. en anden der er bedre? Den behøver ikke være en cen, men må ikke koste ret meget mere end 2500kr. uden st...
Prøver igen Jeg vil ha mig en ny bil evt. en cen monstertruck. Er den okay eller er der evt. en anden der er bedre? Den behøver ikke være en cen, men må ikke koste ret meget mere end 2500kr. uden st...
Skrevet af: Rene K - 24. jun 2004
alu til cen biler
jeg leder efter alu dele til cen biler, det ser ud til at mange dele passer til andre af deres modeller
jeg leder efter alu dele til cen biler, det ser ud til at mange dele passer til andre af deres modeller
Skrevet af: christian j - 29. jan 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rep af vaskemaskine 600 kr.
- Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
- 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
- Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
- Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
- Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
cen biler