{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Nogle nye projekter??? {{forumTopicSubject}}

Ja nu er der jo snart ikke sket noget her i vores "lille" gruppe i MEGET lang tid, så vil da lige høre om der er nogle der går og pusler med nogle projekter, hovedsageligt i BL genren self...

Der er jo så mange nye medlemmer, men også gamle som aldrig har været på banen, så kunne da være sjovt at se hvad i roder med...

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle nye projekter???
  • #1   1. sep 2007 Jeg er stadig ved at opgradere min E-maxx. Har netop fået et par nye småting som skal monteres. Disse kan ses på et af billederne under E-maxx´en.

Inden for kort tid skifter jeg også rotoren i min brushless motor ud med den opgraderet HV6,5 rotor, som skulle gøre at bilen kører noget køligere end med den HV4400 der sidder i nu.

• #2   1. sep 2007 Den bil bliver simpelthen barer federe og federe... Men skulle det give en synlig forskel at ændre på motoren??? Troed ikke det var muligt at hive meget mere ud af den...

Gad godt nok også godt lave min maxx om til BL, men ved bare ikke, tvivler på det vile blive så godt med den bløde undervogn de har fra standart...

smiley

• #3   1. sep 2007 Jeg har et sæt novak 4.5 på vej fra towerhobbies smiley

• #4   1. sep 2007 Yes den rotor der sidder i de nye HV4,5 og 6,5 er lavet af nickel, og gør at bilen kører væsentlig køligere, hvilket bevirker mere power, da den bruger mindre power på at køle, samtidig med at det skulle give mere power generelt, da den "ruller" bedre. Jeg ved dog ikke hvor meget det reelt giver, men ser bare frem til den ikke bliver så varm.

Ifølge Charlie fra Novaks kundeservice, skulle det være uden sammenligning, og give en hel del. Men han skal jo også sælge ;o)

Smid du bare brushless i din E-maxx. Det fungerede fint med min uden yderligere opgraderinger. Så kan du altid opgradere yderligere når tingene går i stykker.

Asger hvilken bil skal du have HV 4,5 i?

• #5   1. sep 2007 Jeg er i øvrigt ved at have opgraderet alle delene på min E-maxx, så jeg er så småt i gang med at bygge den oprindelige igen.

• #6   1. sep 2007 Jeg skal have 4.5 i en Tamiya 415 , indendørs sæsonen starter jo om 1 uges tid .

• #7   2. sep 2007 Jeg venter på at få min mamba 8000kv hjem til min rc18mt i næsten full alu

Kommentér på:
Nogle nye projekter???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce