309 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar

10. feb 2007 Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Mer lir til til vognen ;-) Mer lir til til vognen ;-)
Morfars kan åbenbart ikke få nok af skala lir til 4x4
http://www.morfars.dk:80/rc/karrosser-tilbehoer-karrosser-c-52_268_313.html
0 synes godt om
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Lige som andre forretninger sender morfars e-mail ud til dem de tror der vil være interesseret i de nyheder der lige er dumpet ind af deres dør eller de nyheder der kommer inden for den nærmeste fremtid, og der er jeg en af dem blandt mange.
Det er ren reklame, og smart mok hvis folk ellers kunne holde deres kæft lukket når tingene ikke helt lever op til kravene
Det kan jeg selvfølgelig ikke
Men det kan jo være at det er det de kan bruge til noget, det man kalder ”Respons”
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Der er mange måder at lave skærmudvider på, her er to af dem
Køb noget ABS plast i 2mm tyk plade, sav, skær og buk det i form så det ligner det du vil ha´ det til
at ligne
Dit hilux karrosseri er også lavet af ABS plast, det er nemt at lime, save og slibe i, og er billigt at købe.
Lygtehusene i min Rebel er lavet i ABS plast
Du kan jo også købe alt det der fine støbe noget, og komme i gang
Lars S, du har ret i at de er pisse flinke derinde
Jeg har lige været der, og sider nu her hjemme og besigtiger mit nye ”Lir”
Det er ikke super detaljeret lavet, men det virker som om det kan klare nogle tæsk, og det er jo nok så vigtigt da der ikke er nogen af os der har lært at holde bilen på hjulene i mere end to minutter
De større ting er hule så vægten ikke bliver et problem, faktisk er der ikke noget af det der vejer noget særligt.
Noget af det jeg godt kan li´, er propan gas dunken, vin og fadøl tønderne og riflen, det er en spændene kombination som jeg nok skal få noget ud af
Mer lir til til vognen ;-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside