Scale trial cars DK

Scale trial cars DK

Medlemmer: 124
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mer lir til til vognen ;-)
  • #1   16. mar 2009 hehe, man skule tro du arbejdede for dem smiley med al den gratis reklame

• #3   17. mar 2009 Hæ Hæ, Nej jeg arbejder ikke for morfars, men der er alligevel noget om snakken smiley

Lige som andre forretninger sender morfars e-mail ud til dem de tror der vil være interesseret i de nyheder der lige er dumpet ind af deres dør eller de nyheder der kommer inden for den nærmeste fremtid, og der er jeg en af dem blandt mange.

Det er ren reklame, og smart mok hvis folk ellers kunne holde deres kæft lukket når tingene ikke helt lever op til kravene smiley
    Det kan jeg selvfølgelig ikke smiley men skræpper op med det samme og sender e-mail den modsatte vej.

Men det kan jo være at det er det de kan bruge til noget, det man kalder ”Respons” smiley så de har en chance for at skille de dårligste ting ud af alt det der kommer ind af døren

• #5   17. mar 2009 hehe, så får man en kravler hjem før alle andre og alt mulligt:) men ok det fik jeg osse, sagen er de er pisse flinke derinde

• #6   17. mar 2009 Hej Mads M.
    Der er mange måder at lave skærmudvider på, her er to af dem smiley

Køb noget ABS plast i 2mm tyk plade, sav, skær og buk det i form så det ligner det du vil ha´ det til
    at ligne smiley
    Dit hilux karrosseri er også lavet af ABS plast, det er nemt at lime, save og slibe i, og er billigt at købe.
    Lygtehusene i min Rebel er lavet i ABS plast smiley

Du kan jo også købe alt det der fine støbe noget, og komme i gang smiley

Lars S, du har ret i at de er pisse flinke derinde smiley
    Jeg har lige været der, og sider nu her hjemme og besigtiger mit nye ”Lir” smiley
    Det er ikke super detaljeret lavet, men det virker som om det kan klare nogle tæsk, og det er jo nok så vigtigt da der ikke er nogen af os der har lært at holde bilen på hjulene i mere end to minutter smiley

De større ting er hule så vægten ikke bliver et problem, faktisk er der ikke noget af det der vejer noget særligt.
    Noget af det jeg godt kan li´, er propan gas dunken, vin og fadøl tønderne og riflen, det er en spændene kombination som jeg nok skal få noget ud af smiley

Kommentér på:
Mer lir til til vognen ;-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce