Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Rengøring? Så fik jeg endelig min første RC ud at køre.. Efter et par dage med lidt indkøringsproblemer.. Skulle lige finde ud af ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
473
Vi ligger nr 7 ud af 98 grupper. Lige nu, og det synes jeg er ret godt. Så bare invitere dem i kender med CEN biler, så vi kan komme endnu højere op. (-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
427
clan? nogen der er med i en clan ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
395
Dansk sprog til cs hvad syntes i om det, at der er kommet dansk sprog til cs/steam?
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
571
Nu skulle der snart komme metal differ Jeg har bestilt Metal differ til min MLST, så skulle der snart være rimeligt problemfrit kørsel. Der kommer også en st...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
260
baner hvor ligger de tetteste baner fra mors og salling?
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
249
Går i til fodbold ? Går i til fodbold, hvis ja, hvilke fodbold støvler har i og hvor spiller i henne ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
381
Fodbold hold. Hvilket hold er i fan af ? Jeg er selv fan af Real Madrid og FC Midtjylland . Mvh. Morten.
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
440
MTA4 med startproblemer??? HJÆÆLLPP... Hej. Jeg fik min første RC igår. Det er en MTA4. Og i aftes var jeg lige ude og prøve og indstille den, som der står ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
372
Min gamle golf mk I Fra 82 Hey vw freaks Her er lidt om mine vw i tidernes løb.. Vi starter med den første, senere kommer de andre Det he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
677
Velkommen Velkommen til alle de nye medlemmer af CEN RACING. Brug endelig forummet! :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2007
Visninger:
385
Løb??? skal i til nogle løb i år??? og hvis ja, hvor afholdes de så, vil nemli gerne selv afsted
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2007
Visninger:
470
Obs Spur Gear Pas på når i køber nyt spur gear til jeres rex-x Der findes to, et til de gamle og et til de nye. Jeg har begået de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2007
Visninger:
749
instalering af mamba insterlering af mamba sætter man bare stikkene sammen og så køre man?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2007
Visninger:
359
Hvilket pinion gear i BL Mini-T??? Hey... Hvilket pinion gear vil i anbefale jeg stopper i en BL Mini-T med Tekin Rage Extreme system og 3 celle lipo??...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
494
træf er der nogle der ved hvornår der er træf for rc i drift igen og hvorhenne ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
324
Li-Po lader hvad og hvor.... Da jeg endnu er "grøn " på området søger jeg oplysninger om Li-Po ladere... Har ladet mig høre at den standard lader...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
635
States (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2007
Visninger:
424
film klip med ombygget Cen 1/10 Cen tr-4 onroad med 3,5 ccm 2 hk og nul til topfart ca: 1 - 2 sekunder Link: (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2007
Visninger:
648
Kuglelejer. Er der andre der har haft problomer med de 2 kuglelejer der sidder på koblingen? For jeg har lige set at mine er bleve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2007
Visninger:
340

Annonce