Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hjælp til at finde Skal lige have lidt hjælp til at finde en god tamiya .. og her kommer det sværre den skal helst være samlet .. er ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
612
Nyt karos på xray Hej Så fik min xray igen et nyt karos. Se det her og giv gerne lige en kommentar til det og evt andre ideér til k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
463
Carson Raptor og HPI Savage ?? Hold da op hvor de ligner hinnanden, kan der være noget med noget kopi noget eller er det hele bare lavet af HPI?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
571
Indkøring af MTA4?? Hej. Jeg har idag bestilt en MTA4. Det er min første RC. Så jeg ved intet om RC endnu. Så derfor har jeg lige et sp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
307
Bygge Tegninger ti fly. Hej står du og mangle nogle tegninger til at bygge efter så er her nogle links som kan bruges. (link fjernet) h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
8.846
Vudering af Carson Raptor Hej. Først vil jeg lige sige at jeg ved ikke om man må lave vuderinger her...??? Men det er ikke en salgsannonce, v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
569
Hvilken Modtager skal du købe...? Her er en lille oversigt lavet af Thomas Scherrer hvor du kan se hvilke RX som er gode. God fornøjelse. http://www...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
855
Hvordan lærer man at flyve en modelhel Her er en lille guide : (link fjernet) Eller kigge forbi Lars`s hjemmeside (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
740
Nitro, hvor lang tid må det stå Ja, som overskriften fortæller så er spørgsmålet : Hvor lang tid må nitro stå i en tank. // Zidi
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
1.012
billeder Har lige lagt 2 billeder mere ind. Opretter snart et action fotoalbum http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
352
Hooligan håber på lidt hjælp.. og håber det lige er i orden at oprette denne lille tråd.. har projektopgave.. så ville lige ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
809
Cs 1.0 1.5 ? hvor kan jeg hente det ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
311
Mamba helt ned på min M18T :D så er alt elektronik kommet så langt ned som muligt... Håber det giver lidt :P http://www.rcgalleri.dk/html/gal_v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
432
Kasse systemer! Jeg er ved at skal ryde op i mine ting da det skal fylde mindre imens vi bygger til vores hus. Men jeg synes det er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
366
drift hva så nogle der kommer ind og drifter ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
348
Næste ting! Hey! Hvad er det næste i skal have bestilt til jeres Rex-X? Jeg skal selv have bestilt nogle blå alu dele, nyt karr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
331
Fordele og ulemper ved BL Tænkte på om der er nogle der kan svare på hvilke fordele og ulemper der egentlig er ved at køre med BL... Ved kun s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
1.340
baner i århus? til 1:18 off-road kender i nogle baner til 1:18 i århus?
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
382
Forslag Her kan i komme med forslag til ændringer på denne gruppe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
306
3 LiPo celler til Tekin Rage Extreme Hey... Ja ved godt jeg selv har oprette de første 3 indlæg, men nogle skal jo begynde... he he... Men tænkte på o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
461

Annonce