{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er internettet!
  • #2   3. jul 2015 Sukkermad - tis, hvad sker der?

• #3   3. jul 2015 Det var ikke for at starte en diskussion #1, men jeg kan ikke se, det gør en forskel eller er relevant.

• #4   3. jul 2015 Hvad er der da sket? Men pointen er god. Og måske kunne man endda lægge en god kommentar på galleriet hvis man kan se den 10-årige er glad for sin nye bil ...

• #5   4. jul 2015 Nogle folk tager hobbyen meget alvorligt, men Don har ret. Der skal også være plads til den 10 årige, der bare er herre glad for sin bil.

• #6   4. jul 2015 Der har alle år herinde været en hardcore gruppe brugere som konsekvent vil have flere gode skarpe billeder samt en komplet tilhørende beskrivelse af modellen uanset modellens ejers alder,og det er lidt en skam at sådan en lille detalje skal have potentionel mulighed for at afholde nye unge brugere som ikke ved bedre fra at oprette deres måske kæreste eje.
    Men når det kommer til ældre brugere som har flere oprettede enheder og som kender reglerne så ærlig indrømmet så stillede jeg også støre krav dengang da jeg stemte,idag har jeg ingen enheder slettede alle 70-80 stykker i forbindelse med rcg ændringer et par år tilbage så idag kan jeg slet ikke stemme på nogen som helst så får min del er problemet løst.

Kommentér på:
Det er internettet!

Annonce