Andre forumemner med "HVA SYNTES I??"
Hva syntes i om HP..
Hej.. Jeg fik opgaven og lave Team Nitro's hjemmeside... Det er den side hvor man går til træf forskellige steder mm. som Troels og Chano har taget intiativ til.. Ja somsagt fik jeg opgaven,...
Hej.. Jeg fik opgaven og lave Team Nitro's hjemmeside... Det er den side hvor man går til træf forskellige steder mm. som Troels og Chano har taget intiativ til.. Ja somsagt fik jeg opgaven,...
Skrevet af: Casper Rasmussen - 8. aug 2004
Traxxas jato 3.3 hva syntes i..?
står og overvejer at købe sådan en, men kunne godt tænke mig at høre om den fra folk som måske har en, eller har kørt med en for at høre deres mening.. mvh Mark
står og overvejer at købe sådan en, men kunne godt tænke mig at høre om den fra folk som måske har en, eller har kørt med en for at høre deres mening.. mvh Mark
Skrevet af: Mark A - 4. aug 2008
Hva syntes i om min buggy ??
Hva syntes i om den ??? Hva mangler der ??? Hva skal jeg gøre ved den så den bliver endnu federe ???
Hva syntes i om den ??? Hva mangler der ??? Hva skal jeg gøre ved den så den bliver endnu federe ???
Skrevet af: Jeppe A - 15. mar 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
- Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
- Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
- Assemble Ikea cupboard 600 kr.
- Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
- Fjerne byggeaffald 2.500 kr.
jan 2005
Følger: 65 Følgere: 63 RC-enheder: 8 Emner: 58 Svar: 204
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 7 Emner: 32 Svar: 146
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 62 Svar: 607
jul 2005
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 619
HVA SYNTES I??