Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har ikke fået pakke endnu .
  • #1   3. apr 2006 Øhh.. Hvorfor skriver du det her? Var det ikke bedre at sende en mail til morfars, eller måske lige vente en dag mere og se om den ikk skulle komme i morgen? :S

// Andreas

• #2   3. apr 2006 Har lige snakket med Dem der har pakken,
    undskyld indlægget ,

• #3   3. apr 2006 prøv at tænke på at de har modtaget din mail fredag så har der været en weekend og så er den blevet sendt afsted og du modtager den tirsdag det burde da være til at regne ud

• #4   3. apr 2006 når du har sendt en mail torsdag aften så ser de jo først mailen fredag

• #5   3. apr 2006 tobias til en anden gang har du vidst fået en mail fra morfars med en ordrebekræftigelse i den er der et link der fører til siden hvor du kan logge på din bruger ved morfars.
    når du er inde på forsiden af din bruger og der kan du spole helt ned i enden af siden hvor der står
    status:
    kommentar:

håber du forstod det.

• #6   3. apr 2006 de der gls eller hvad de hedder som bringer pakker ud for morfars, kan finde på at "cykle" ruten de kører dvs de ikke afleverer alle pakker men at chaufføren som kører lader som om at han har forsøgt at aflevere pakken og at der ingen var hjemme.. jeg havde det problem at de påstod de havde været hos mig på et givent tidspunkt.. men jeg har ferie så var hjemme, og var ude på og kigge ud gennem kighullet på min dør ved mindste lyd på trapperne.. så jeg ringede og sagde at det ikke kunne være rigtigt at de skulle have været der fordi jeg var hjemme hele dagen netop pga at jeg savnede min twinforce men det sagde de bare at de havde.. men snakkede med chaufføren om det og han sagde at det sker altså at en doven chauffør ikke afleverer pakken den dag de skal og så kommer den først næste dag, såfremt man ringer og aftaler ny tid.. så jeg vil fremover altid hente tingene selv!! det andet giver grå hår.

• #7   3. apr 2006 Jacob kb .
    Ja det ved jeg godt ,
    Men det jeg får den idag , har lige snakket med dem ,

• #8   3. apr 2006 ok

Kommentér på:
Har ikke fået pakke endnu .

Annonce