465 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
rc relateret i berlin?:D rc relateret i berlin?:D
Hej gutter
Er der noget rc relateret man bare skal se i berlin?:)
Butikker osv
0 synes godt om
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 109 RC-enheder: 18 Emner: 16 Svar: 1.457
Jeg vil hellere anbefale dig nogle steder at drikke øl
jan 2015
Følger: 33 Følgere: 14 RC-enheder: 5 Emner: 15 Svar: 67
Vi har planlagt det meste af turen, det kunne bare være, at der var en rc butik der SKULLE presses ind
Og med hensyn til en øl så drikker jeg slet ikke
apr 2013
Men du går glip af noget god øl. Det er noget tid siden, jeg var dernede, men der var mange barer med eget mikrobryggeri.
De turist attraktioner, jeg synes er mest mindeværdige, er Berlin muren, Checkpoint Charlie, Brandenburger Tor, TV-tårnet (super fedt) og Sachenhausen (super ufedt).
jan 2015
Det er faktisk de ting vi har på planen, vi er begge utrolig interesseret i 2 verdenskrig:)
Vi har også stasifængslet og de jødiske monumenter planlagt
Rigigt fede steder (hvis man kan sige det såda)
apr 2013
Hvis du skal til Sachenhausen, så held og lykke. Det var en hård oplevelse at komme igennem.
Ærgeligt med morfinen, det er noget værre møg at tage.
jan 2015
Jeg har været dernede med skolen, og ja det er dælme en hård tur, især de jødiske monumenter, der kan man læse breve osv i kælderen, som indsatte skrev til familien
Det er dælme nogle hårde ting at opleve, men syns det er en vigtig del af historien og ikke mindst interessant:)
Ja der er sku mange bivirkninger ved det morfin, men efter jeg lige skrev det om sachenhausen osv, har jeg egentligt ikke rigtig lyst til at klage over det:)
apr 2013
jan 2015
Dog kan jeg huske dengang jeg var dernede, der var generalt mangel på respekt, med råben og skringen og folk der ikke respekterede adgangs forbud osv, og det var enda også voksne mennesker der ikke kunne vise respekt.
Folk kommer der jo bla for at mindes familiemedlemmer osv
Syns det er utroligt man kan være disse steder upåvirket, eller enda finder visse ting komisk
Oplevede du sådan noget dernede? Eller har jeg bare været uheldig (håber jeg)
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.163
http://images2.mygola.com/kaiser-wilhelm-memorial-church_257393_l.jpg
Desuden kan jeg anbefale i tager et smut op i TV tårnet ved Alexander Platz og spiser middag. Har selv været der og det var ret fedt.
Jeg drikker heller ikke selv, så alt det der øl fimseri kan andre tage sig af. Jeg vil bare rende rundt med mit kamera og tage en masse billeder.
Det er godt nok nogle år siden jeg var i Berlin sidst men jeg vil gerne dertil igen.
Jeg ved også hvilket hotel jeg vil bo på. Sidst jeg var der boede jeg på Parkin Berlin som ligger lige ved Alexander Platz og tæt på både metro og togstation og ja faktisk ganske centralt i det hele taget. Så det hotel kan varmt anbefales.
jan 2015
Vi regner også med at spise i tv tårnet hvis man kan få et bord:)
Okay det vil vi kigge på, vi har dog et gavekort til hotel:)
Men mon ikke vi tager et par dage mere dernede:)
dec 2005
Om du ved det eller ej så har de en kæde der hedder Saturn i Tyskland som svare til ElGiganten bare meget større.
Sådan en ligger der faktisk under Parkin hotellet der på Alexanderplatz den er et besøg værd hvis man er til den type butikker.
http://www.saturn.de/mcs/marketinfo/_Saturn-Berlin-Alexanderplatz,17261,-3.html
Der ligger flere men jeg kender kun den som ligger der under hotellet og det er fandeme en fed butik eller det var det da jeg var der sidst.
jan 2015
dec 2005
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 363
http://www.remise.de/
Det er så vidt jeg ved stadig gratis
okt 2004
Følger: 153 Følgere: 151 RC-enheder: 20 Emner: 186 Svar: 1.705
Bismarckstraße 6, 10625 Berlin, Germany
http://www.modellhobby.de/