Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rc relateret i berlin?:D
  • #1   13. jul 2016 Der er en del RC butikker i Berlin. Tamico kan nævnes.

Jeg vil hellere anbefale dig nogle steder at drikke øl smiley Dejlig by!

• #2   13. jul 2016 Okay lyder spændende:)
    Vi har planlagt det meste af turen, det kunne bare være, at der var en rc butik der SKULLE presses ind smiley

Og med hensyn til en øl så drikker jeg slet ikke smiley

• #3   13. jul 2016 Det er nok meget klogt smiley

Men du går glip af noget god øl. Det er noget tid siden, jeg var dernede, men der var mange barer med eget mikrobryggeri.

De turist attraktioner, jeg synes er mest mindeværdige, er Berlin muren, Checkpoint Charlie, Brandenburger Tor, TV-tårnet (super fedt) og Sachenhausen (super ufedt).

• #4   13. jul 2016 Er desværre på høj dosis morfin så jeg bliver syg af alkohol smiley
    Det er faktisk de ting vi har på planen, vi er begge utrolig interesseret i 2 verdenskrig:)
    Vi har også stasifængslet og de jødiske monumenter planlagt

Rigigt fede steder (hvis man kan sige det såda)

• #5   13. jul 2016 Det lyder som en fed tur.

Hvis du skal til Sachenhausen, så held og lykke. Det var en hård oplevelse at komme igennem.

Ærgeligt med morfinen, det er noget værre møg at tage.

• #6   13. jul 2016 Ja Regner vi også med det bliver:)

Jeg har været dernede med skolen, og ja det er dælme en hård tur, især de jødiske monumenter, der kan man læse breve osv i kælderen, som indsatte skrev til familien
    Det er dælme nogle hårde ting at opleve, men syns det er en vigtig del af historien og ikke mindst interessant:)

Ja der er sku mange bivirkninger ved det morfin, men efter jeg lige skrev det om sachenhausen osv, har jeg egentligt ikke rigtig lyst til at klage over det:)

• #7   13. jul 2016 100% enig. Jeg synes det skulle være en del af almen dannelse at opleve. Man skal være rimelig kynisk og empatiforladt, hvis man kommer ud som den samme person, der gik ind.

• #8   13. jul 2016 Helt enig!
    Dog kan jeg huske dengang jeg var dernede, der var generalt mangel på respekt, med råben og skringen og folk der ikke respekterede adgangs forbud osv, og det var enda også voksne mennesker der ikke kunne vise respekt.
    Folk kommer der jo bla for at mindes familiemedlemmer osv

Syns det er utroligt man kan være disse steder upåvirket, eller enda finder visse ting komisk

Oplevede du sådan noget dernede? Eller har jeg bare været uheldig (håber jeg) smiley

• #9   13. jul 2016 Hvis ikke i har det på planen så er der jo også det synderskudte kirketårn.
    http://images2.mygola.com/kaiser-wilhelm-memorial-church_257393_l.jpg

Desuden kan jeg anbefale i tager et smut op i TV tårnet ved Alexander Platz og spiser middag. Har selv været der og det var ret fedt.
    Jeg drikker heller ikke selv, så alt det der øl fimseri kan andre tage sig af. Jeg vil bare rende rundt med mit kamera og tage en masse billeder.

Det er godt nok nogle år siden jeg var i Berlin sidst men jeg vil gerne dertil igen.
    Jeg ved også hvilket hotel jeg vil bo på. Sidst jeg var der boede jeg på Parkin Berlin som ligger lige ved Alexander Platz og tæt på både metro og togstation og ja faktisk ganske centralt i det hele taget. Så det hotel kan varmt anbefales.

• #10   13. jul 2016 Det tårn skal da ses, den kendte jeg ikke til , tak for det:)
    Vi regner også med at spise i tv tårnet hvis man kan få et bord:)

Okay det vil vi kigge på, vi har dog et gavekort til hotel:)
    Men mon ikke vi tager et par dage mere dernede:)

• #11   13. jul 2016 Der er ihvertfald masser at se på i Berlin, både nyt og gammelt.

Om du ved det eller ej så har de en kæde der hedder Saturn i Tyskland som svare til ElGiganten bare meget større.
    Sådan en ligger der faktisk under Parkin hotellet der på Alexanderplatz den er et besøg værd hvis man er til den type butikker.
    http://www.saturn.de/mcs/marketinfo/_Saturn-Berlin-Alexanderplatz,17261,-3.html
    Der ligger flere men jeg kender kun den som ligger der under hotellet og det er fandeme en fed butik eller det var det da jeg var der sidst.

• #12   13. jul 2016 Okay jeg takker mange gange:)

• #13   13. jul 2016 Ja velbekom

• #14   14. jul 2016 Hvis man er til 1:1 biler er classic remise et must:
    http://www.remise.de/
    Det er så vidt jeg ved stadig gratis

• #15   18. jul 2016 Staufenbiel Modellbau har en ret stor butik i Berlin. Sådan var det i hvert fald, da jeg var der sidst. Det var vist i 2011.

Bismarckstraße 6, 10625 Berlin, Germany

http://www.modellhobby.de/

Kommentér på:
rc relateret i berlin?:D

Annonce