Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Annoncer - USERIØSE Henv.
  • #1   7. jan 2008 Nææ jeg har også set det mange gange !

Og jeg tror det er pænt iriterne for dem der har annoncen !!!

• #2   7. jan 2008 kan godt forstå dig.
    det træls at de tænker "skal jeg eller skal jeg ikke" men inden de kommer tanke om det spørgsmål, så spørger de om en masse andet

• #3   7. jan 2008 Har jeg også prøvet flere gange.
    Her sidst var da en jeg skulle holde min TT01 som jeg har tilsalg til.

Han skrev til mig sidst i november at han var meget intra, og at han havde pengene d. 1 januar. Jeg sagde så han skulle finde ud af om han var 100% sikker på han ville have den, og det var han. Han har så også skrevet til mig i mellem tiden med spørgsmål og bilen og hvor man kunne få dele osv osv.

Så skriver jeg til ham her sidst i december måned og han var ved at have pengene, men får så bare det svar at han ikke måtte købe for hans forældre og at han heller ikke havde pengene. Det er dog det mest udseriøse handel jeg nogensinde har været med til.
    Har tidligere set andre der har skrevet i nogle annoncer, men aldrig selv været ude for det.

Men jeg syn's RCG, bliver dårligere og dårligere til at sælge ting på. For det meste vil folk have en god bil, som kører perfekt og der er opgraderet osv osv. og max. pris er 1000,- Og så byder og byder de i andres annoncer med biler til måske 2000-3000,- at de vil give 1000,-

Der burde kunne gøres et eller andet ved dette, så det ikke sker så ofte som nu.

// Andreas

• #4   7. jan 2008 Måske en ide at handle igennem forældrene efter tlf udvæksling ! og ikke drengen som er under 18 år !
    skriver dette af erfaring
    løser en del problemer fra start af !!

• #5   7. jan 2008 Kender alt for godt til problemet, og det er virkelig irriterende!

Dog vil jeg sige, at man kan undgå MANGE dumme spørgsmål ved, at lave en god annonce smiley

I mine øjne indeholder en god annonce følgende:
    - God, præcis og uddybende beskrivelse af varen (Evt. med link)
    - Stor overskuelighed i annoncen (Tingene er stillet ordenlig op)
    - Mange billeder i forskellige vinkler (Vigtige ting fremhævet)
    - Gode kontakt muligheder (MEGET gerne et tlf nummer)
    - Hvor i landet varen befinder sig (Gerne bynavn)

Jeg opretter altid mine annoncer efter ovenstående. På den måde undgår jeg mange dumme spørgsmål.

9 ud af 10 af dem som virkelig er interesseret ringer. Så på den måde kan man hurtig sortere 'Dumme 13årige drenge UDEN penge før år 2010 fra'.
    Det er som regel også dem, som stiller spørgsmål, som faktisk ER besvaret i selve annoncen.

Håber dette kan hjælpe folk lidt smiley

Rasmus.

• #6   7. jan 2008 det er kommet på BG det kommer vel også herinde snart..

• #7   7. jan 2008 Aldrig forpligt sig til sådanne ting aftaler eller noget som helst og slet ikke til børn (10-15 år) de er ikke altid modne nok og tit er de lige lidt for hurtige. Hvis købere kan være dårlige kan sælgeren også tillade sig at have nogle backup's i baghånden, eventuelt til dig Andreas, "idioten" var sikkert ikke den eneste der var interesseret i din bil, og så skyd den af hurtigt muligt. Købere er nogle svin, lad vær' med at klage over det.

Lad mig lige minde om hvor mange vi har haft af disse post's fornylig, der kommer snart 1 eller flere om måneden.

Mvh. Søren

• #8   8. jan 2008 Rasmus P
    Du skal lige huske at skrive varens stand og mangler. men ellers er jeg helt enig med din liste.

• #9   8. jan 2008 Det største problem er at folk ikke opretter ordentlige annoncer.

Og hvis der er nogen der skriver i jeres annoncer uden grund, smid en udstemme med begrundelse og link.
    (begrundelsen er vigtig, for det kan være linket ikke virker når vi skal tjekke.)
    og slet eventuelt deres kommentar.

• #10   8. jan 2008 Jesper - OpelPower

Din annonce er også irriterende, der står i det mindste pris.
    Men det ses jo på billedet at der er noget du ikke har beskrevet, så man bliver i tvivl om hvad du egentligt sælger.
    Lav en liste, og ordentlig beskrivelse, så er der ikke mange useriøse henvendelser.

Kommentér på:
Annoncer - USERIØSE Henv.

Annonce