628 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Annoncer - USERIØSE Henv. Annoncer - USERIØSE Henv.
Nu har jeg sat min bil til salg (igen)
og igen oplevet at folk spørger om noget, og så ikke en en s... interesseret ?
eller "kommer i tanke om" at nitro er for dyrt..
Er jeg den eneste der er meget træt af det ??
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 619
Og jeg tror det er pænt iriterne for dem der har annoncen !!!
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 61
det træls at de tænker "skal jeg eller skal jeg ikke" men inden de kommer tanke om det spørgsmål, så spørger de om en masse andet
jul 2004
Følger: 122 Følgere: 119 RC-enheder: 3 Emner: 113 Svar: 1.425
Her sidst var da en jeg skulle holde min TT01 som jeg har tilsalg til.
Han skrev til mig sidst i november at han var meget intra, og at han havde pengene d. 1 januar. Jeg sagde så han skulle finde ud af om han var 100% sikker på han ville have den, og det var han. Han har så også skrevet til mig i mellem tiden med spørgsmål og bilen og hvor man kunne få dele osv osv.
Så skriver jeg til ham her sidst i december måned og han var ved at have pengene, men får så bare det svar at han ikke måtte købe for hans forældre og at han heller ikke havde pengene. Det er dog det mest udseriøse handel jeg nogensinde har været med til.
Har tidligere set andre der har skrevet i nogle annoncer, men aldrig selv været ude for det.
Men jeg syn's RCG, bliver dårligere og dårligere til at sælge ting på. For det meste vil folk have en god bil, som kører perfekt og der er opgraderet osv osv. og max. pris er 1000,- Og så byder og byder de i andres annoncer med biler til måske 2000-3000,- at de vil give 1000,-
Der burde kunne gøres et eller andet ved dette, så det ikke sker så ofte som nu.
// Andreas
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 224
skriver dette af erfaring
løser en del problemer fra start af !!
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 9 RC-enheder: 2 Emner: 24 Svar: 73
Dog vil jeg sige, at man kan undgå MANGE dumme spørgsmål ved, at lave en god annonce
I mine øjne indeholder en god annonce følgende:
- God, præcis og uddybende beskrivelse af varen (Evt. med link)
- Stor overskuelighed i annoncen (Tingene er stillet ordenlig op)
- Mange billeder i forskellige vinkler (Vigtige ting fremhævet)
- Gode kontakt muligheder (MEGET gerne et tlf nummer)
- Hvor i landet varen befinder sig (Gerne bynavn)
Jeg opretter altid mine annoncer efter ovenstående. På den måde undgår jeg mange dumme spørgsmål.
9 ud af 10 af dem som virkelig er interesseret ringer. Så på den måde kan man hurtig sortere 'Dumme 13årige drenge UDEN penge før år 2010 fra'.
Det er som regel også dem, som stiller spørgsmål, som faktisk ER besvaret i selve annoncen.
Håber dette kan hjælpe folk lidt
Rasmus.
dec 2003
Følger: 27 Følgere: 42 RC-enheder: 3 Emner: 35 Svar: 458
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 7 Emner: 45 Svar: 443
Lad mig lige minde om hvor mange vi har haft af disse post's fornylig, der kommer snart 1 eller flere om måneden.
Mvh. Søren
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
Du skal lige huske at skrive varens stand og mangler. men ellers er jeg helt enig med din liste.
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.130
Og hvis der er nogen der skriver i jeres annoncer uden grund, smid en udstemme med begrundelse og link.
(begrundelsen er vigtig, for det kan være linket ikke virker når vi skal tjekke.)
og slet eventuelt deres kommentar.
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.130
Din annonce er også irriterende, der står i det mindste pris.
Men det ses jo på billedet at der er noget du ikke har beskrevet, så man bliver i tvivl om hvad du egentligt sælger.
Lav en liste, og ordentlig beskrivelse, så er der ikke mange useriøse henvendelser.
Annoncer - USERIØSE Henv.