700 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
postnord og hunde postnord og hunde
Ja postnord var og aflevere en pakke i går med modtager flex
Jeg har ikk modtager flex
Men ja synes det frækt af dem at de går ind i huset og smider pakken på gulvet
Ingen banken på døren, det tydeligt og hører da den er med glas i
Men at de smækker døren i med et brag er sku noget mærkeligt noget
Har 3 voksne hunde i huset, så det er nok derfor han/hun smækkede døren efter sig
Der står endda der er hunde
Må de spise posten, arg men hvis de bider ham i mit hus hva så, har aldrig bedt dem om at komme ind
Fandme træt af det firma for tiden
0 synes godt om
mar 2020
Følger: 157 Følgere: 107 RC-enheder: 43 Annoncer: 1 Emner: 52 Svar: 477
nov 2019
Følger: 25 Følgere: 166 RC-enheder: 10 Emner: 45 Svar: 828
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 29 RC-enheder: 11 Annoncer: 2 Emner: 14 Svar: 208
mar 2020
Følger: 157 Følgere: 107 RC-enheder: 43 Annoncer: 1 Emner: 52 Svar: 477
nov 2019
Håber næste gang han får fat i ballen på ham
Følger: 13 Følgere: 187 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.951
Engang havde vi modtager flex, men det måtte vi så afmelde da vi fandt ud af at der to gange i samme uge var forsvundet pakker. Jeg siger ikke hvem eller noget, men det er dæleme trist at nogle bude blot satte pakkerne i en åben carport.
Den sjoveste ting jeg har haft med posten var dog "sagen her på billedet".
Det havde været piv regnvejr, så alt var vådt, pakken i sprækken var noget legetøj, det var ikke alene knækket i stumper og stykker, det sad også ubehjælpeligt fast i sprækken. Da det havde blæst godt og grundigt var låget på postkassen også rykket skævt i beslaget. Kom efter meget lang tovtrækkeri til en lykkelig ende, posten måtte erstatte både den ødelagte pakke og postkassen. Dette dog først efter at de blev præsenteret for billeder fra overvågnings kamera og en film hvor man kunne se posten svede godt over at få brokket det hele ned.
Normalt er jeg ikke skadefro eller vil hænge almindelige mennesker ud, men den her var ærlig talt morsom set på bagkant.
nov 2019
Da en utrolig oplevelse, ingen respekt overhovedet, ja regnvejr er de ikk glad for
postnord og hunde