530 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "en lille ny"
En lille ny på vej?
Ja, hvad skal man sige? Rygter forlyder fra det sydsvenske, at der er en ny Brutalis på vej! Om den bliver lige så Brutal, må vi hellere lade Henning fortælle selv. Men selv i Sverige, kan de ikke ...
Ja, hvad skal man sige? Rygter forlyder fra det sydsvenske, at der er en ny Brutalis på vej! Om den bliver lige så Brutal, må vi hellere lade Henning fortælle selv. Men selv i Sverige, kan de ikke ...
Skrevet af: Jacques K - 12. aug 2018
En lille løbsrapport
Jeg var oppe og køre i hadsten i dag, det gik jo rigtig fint, med et nyt fedt banelayout og det hele... MEN!! Min kære sender modtager valgte så lige pludselig at skabe sig, det betød at jeg hamrede ...
Jeg var oppe og køre i hadsten i dag, det gik jo rigtig fint, med et nyt fedt banelayout og det hele... MEN!! Min kære sender modtager valgte så lige pludselig at skabe sig, det betød at jeg hamrede ...
Skrevet af: Thomas D - 31. mar 2006
Spar penge på din forsikring
dec 2006
Følger: 64 Følgere: 62 RC-enheder: 1 Emner: 79 Svar: 457
men ellers er de fandme nice hehe
og den hanj laver til sidst er vist ikke al for god det må da også være en pæn dyr sport
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 15 RC-enheder: 3 Emner: 165 Svar: 1.006
nov 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 7 Emner: 49 Svar: 421
Nice film.. De er for fede.
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 15 RC-enheder: 3 Emner: 165 Svar: 1.006
det var kyosho som ejede den det er den som Kyosho's Blizzard serie er baseret på samt Kyosho ejede også en monster truck ved navn Big Boss ingen af dem eksister mere samt de sponsored USA-1
en lille ny video