511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

rigtigt god service af morfars.dk rigtigt god service af morfars.dk

hej for alle som ikke har handlet med morfars før kan de jo lige så godt få en anbefaling når jeg nu alligevel skriver det her forum hehe

nå men historien går ud på at jeg fik et gavekort i julegave og så for 2 måneder siden bestemte jeg mig så for at bruge det. Men det ville så ikke virke, og jeg prøvede at ringe ind til morfars og de sagde at jeg skulle sende det til dem og så ville jeg så få et nyt over mail, det gjorde jeg så og der skete så ikke noget og jeg ventede i 3 uger inden jeg ringede til dem igen. Der fik jeg så afvide at de ikke havde fået det og så prøvede vi at finde ud af det men de kunne jo selvfølgelig ikke gøre noget men jeg ville da have noget for de 300kr som var blevet betalt til det gavekort.
så jeg ringede igen men det var så samme svar de kunne så ikke gøre noget og det hele gentog sig ca. 3gange og så dgad jeg virklig ikke mere men så her for 2 dage siden ringede kim (fra morfars) til mig og sagde at han kunne forstå at der havde været nogen problemer og det skulle jo ikke ske sådan noget men hvis jeg gav ham min msn så ville han sende en ny kode til mig.

og nu har jeg lige fået den så nu skal der handles ind hehe det er sgu god service

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rigtigt god service af morfars.dk
  • #1   21. apr 2009 sorry

DETTE SKAL IKKE TAGES SOM EN REKLAME

• #2   21. apr 2009 Ja, god reklame når deres systemer ikke virker som de skal smiley

Jeg vil ikke sige det er service. Betaler man for noget så skal man også have det. At der går så lang tid er da en dårlig ting.

• #3   21. apr 2009 ja der er jeg enig men at de alligevel giver mig de 300kr uden at have noget som helt besiv for at jeg har et gavekort
    det er da godt vil jeg sige

men ellers er det fordårligt der er jeg enig

• #4   21. apr 2009 Kim er den flinkeste mand i verden, da jeg sku have min hbx crawler, virkede derres dk maskine ikke, det var 5min før luke tid, JEG FIIK BILEN MED HJEM, hvis jeg bare lovede at komme dagen efter og betalle, de kender mig ikke andet end at jeg har handlet der et par gange før, det var vildt.prøv det hos en anden forhandler, og selvføligt betalte jeg dagen efter,

• #5   21. apr 2009 Ja, deres service fejler bestemt ingenting. Skulle have 3 spurgear, men da de ikke havde dem på lager, fik jeg en mail om at de ville blive sendt så snart de kom på lager. Da jeg stod og manglede dem ret meget, ringede jeg derind 30min før lukketid, og spurgte om ikke de havde nogen i 90t i stedet for 86t, da jeg bare kunne gear på pinions istedet. Det havde de, men desværre havde de allerede stilt det ud til GLS, men så tilbød han at smide dem i en kuvert og sende med post DK. Da fragten så ikke ville være nær så dyr, og jeg jo så havde betalt for meget, spurgte han om ikke jeg ville have et spur mere, hvilket jeg self. takkede ja til. Det hele kom dagen efter bestilling:)

• #6   21. apr 2009 [Team 7430] Frederik W: Hvem skulle dog have noget imod det, udover ejerne af siden? Det kan da godt ske at hjælpeadmins finder på at slette det, men så tvivler jeg på at det er af anden grund end at det er mod reglerne

• #7   21. apr 2009 Anders N: hmm det lyder ikke som dem jeg har snakket med.
    De fik pengene da jeg bestilte varen i butikken, men varen kom ikke flere dage efter.. hmm
    Efter en lang samtale i telefonen sagde at de ville sende varen til mig, jeg spurgte om de ikke ville sende det så jeg kunne få det inden weekenden, NEJ det kunne de ikke da de kun sender med GLS så jeg måtte pænt vente til ugen efter med at modtage varen, det kalder jeg nu ikke god service.

• #8   21. apr 2009 Jule vil gerne sælge sin MTB !: Så har vi nok ikke snakket med den samme, ham jeg snakkede med var utroligt flink, og ville da lige tage den med i postkassen på vej hjem i bilen. Nu ved jeg ikke om det var noget større du skulle have, for så er det jo klart i og med at de skulle til og på posthuset, her blev det jo bare smidt i en boblekuvert med et par frimærker knaldet på

• #9   21. apr 2009 stort og stort 2 stk. 8,4v 4500mah batterier nej det vurder jeg ikke som stort.

Nej, tror jeg heller ikke for da vi var i butikken var han mere interesseret i at snakke med en kamerat end med sine kunder.

• #10   21. apr 2009 Jule vil gerne sælge sin MTB !: Nej, men det er da er da så tungt og stort at jeg ikke ville smide det i en bobleplastkuvert, men pakke det ind i en kasse, og den er jo da svær at få ned i postkassen.

• #11   22. apr 2009 Ja morfars er the shit!!! Kanon service og de er god til at dele deres erfaringer.

Kommentér på:
rigtigt god service af morfars.dk

Annonce