502 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Computer til Spil. Computer til Spil.

Hej Rcgalleri.

Jeg kunne godt tænke mig en ny computer, Som skal bruges til spil,
Det skal kun være computer, Altså ikke Mus, Højtaler, Tastertur MM.

Jeg tænker på lidt en "Byg selv" Da det nok vil være bilist i Længen.
Jeg vil meget gærne have nogle links, Og nogle som taler af afaning, smiley

Jeg ville skyde på at jeg ville bruge en 6000 - 7000 kr på en, Tror i det er nok, Til at få noget som køre css en helt del bædre og hurtiger end en bærebar fra hp :)?

PÅ forhånd Tak. Theis Friberg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer til Spil.
  • #3   22. feb 2010 Hvad for en tror i ville være best til det?

• #4   22. feb 2010 Byg selv der får du Masser for dine penge og hvis du har forstand på det så er du også 100% sikker på at komponenterne passer sammen så alt går op i en højre enhed.

Byggede selv en i Dec der brugte jeg 5000 og den køre forbandet godt med masser af kræfter selv om den ikke er verdens vildeste.

• #5   22. feb 2010 køb en der er færdig det er billiger det er alt for dyrt at få lavet en

• #6   22. feb 2010 Vil sige jeg købte alle mine stumper hos Getmore.dk efter at ha undersøgt hvilke komponenter som gik godt i spænd sammen.

• #7   22. feb 2010 Okay,
    Der bliv jeg hurtigt forviret.
    Taler i af afarning, Eller bare hvad i har set på nettet?, Fordi der bliv jeg godt nok forviret.

• #8   22. feb 2010 køb aldrig hos getmore , deres support er elendigt!!!!!!!
    men topdata eller samle selv er billigt og bedst!

• #9   22. feb 2010 Jeg har også kun hørt godt om Topdata...Så hvis det var mig ville jeg helt klart købe en derfra smiley

• #11   22. feb 2010 Har nu aldrig haft bøvl med Getmores service. Ej heller har de andre jeg kender som også handler hos Getmore. Men derfor vil jeg da ikke udelukke at nogle ikke har ring erfaring med dem.

Jeg syntes du ska bygge den selv hvis du har forstand på at sammensætte de rette stumper.

Man ska vide lidt om hva der passer dsammen og hva der absolut ikke går i spænd før man giver sig i kast med at samle selv.

Det er ihvertfald min mening.

• #13   22. feb 2010 Philip P, Siger du at man kan få en computer, hvor delene passer sammen, Bare hvor man selv skal samle den??
    http://topdata.dk/Graphics/Products/6621e.jpg
    Af dem fra Topdata ville jeg klart tage denne, Men der er mange huller, Så kommer støven ikke hurtigt ind i maskinen??

Jeg kender en som vist har MEGET forstand på det, Så ville klart lige tage en snak med ham, inden jeg roder mig ud i noget "ikke godt"
    Men hvilke hjemmesider ville i købe fra, hvad med EDB priser, Og hvad for nogle ting skal man gå efter fek.s?

Er det bædre og biliger at samle selv eller hvad ?, Kan ikek helt finde ud af det.

Hvad med skærme, Hvad skal man gå efter der ?, evt link også?

• #14   23. feb 2010 Hvis man ikke selv er så meget inde i hva der passer sammen og ikke kender en som ved hva der passer sammen og som kan hjælpe med ayt samle og være istand til at teste og se at alt køre optimalt.

Kan kunn sig jeg fik bygget et super god pc som køre vildt stabilt og den er meget kølig selv om den "kun" luft kølet.

• #17   23. feb 2010 Philip P.
    Indtil vidre hvad for en computer er best af de to som du har linket, Og skal man købe OT til dem, eller så forstå jeg ikke helt hvad du mener.

Indtil hvidre har jeg prøvet at få et overblik over hvilken computer som er best, af alle dem som i har linket, Men kan ikke helt finde ud af hvilken som er best, Kunne i lige sige hvad for en
    Fordi de siger på dem, Det er den bæste germer pc på market, Denne pc har fuld af graft og er det vildeste ligenu, Jaa??? Hvilken en af de to skal man stole på ?

• #19   23. feb 2010 Men er den ene lidt bædre end den anden smiley
    Man kan jo ligeså godt købe det beste til penge, Til at starte med smiley

Kommentér på:
Computer til Spil.

Annonce