731 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Blevet hacket i Wow, brug for hjælp. Blevet hacket i Wow, brug for hjælp.

Har fået en keylogger ind på min computer
Igennem en hjemmeside
Og jeg hentede ikke noget
Købte nogle guld til world of warcraft
Den har så åbenbart lagt den der keylogger ind, og fundet ud af min kode
Lagt en authenticator code ind over
Så min kode virker, men der kommer en extra kode frem
som er en 6 cifret tal kode
OG man kan KUN få EN af dem der pr. cd key
= De vil sælge min account.
Og kan ikke lukke den for det kræver man logger ind.
PLUS!
De har keylogget min paypal hvor min, min mors og min fars kontonummer.

Har lukket min paypal konto.

Dem som skaffer min bruger tilbage, med alle mine ting, får 100kr

Kontakt mig her inde, eller på 23430830

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blevet hacket i Wow, brug for hjælp.
  • #1   9. mar 2010 Du er selv ude om det, du købte guld som er ulovligt i wow = din skyld. At de fik fat i din paypal er bare en ekstra lektion i det er for godt til at være sandt smiley

Sorry, intet man kan gøre der, kontakt blizzard?

• #2   9. mar 2010 og af dette kan vi lære, køb aldrig guld i wow!

• #3   9. mar 2010 Bukkede under for fristelsen med køb af guld. Der står intet om at det er ulovligt at købe guld nogen steder i wow's regler..

• #4   9. mar 2010 så har du ikke læst dem.

• #5   9. mar 2010 Hvor har du købt guldet? Kender en der også lige er faldet i.

• #6   9. mar 2010 2 min søgning

11. Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
    Blizzard does not recognize the transfer of WoW Accounts or Blizzard Accounts (each an "Account"). You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Game. You agree that you have no right or title in or to any such content, including without limitation the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any purported transfers of virtual property executed outside of the Game, or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything that appears or originates in the Game. Accordingly, you may not sell in-game items or currency for "real" money, or exchange those items or currency for value outside of the Game.

http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.html

Din eneste chance for at få din account igen er ved at kontakte Blizzard. Du bør nok formatere din computer hvis du ikke allerede har gjort det, da noget malware lægger sig sin i windows system filer og gemmer sig der indtil hackere går til angrib igen.

• #7   9. mar 2010 du er lovligt at købe guld, En som jeg kender, kontaktede faktsik blizard for at spøre, Og de siger, det er lovligt, Vis du køber for denne hjemmeside.
    Kender den bare ikke smiley

• #8   9. mar 2010 har du prøvet og bruge en anden computer ??

• #9   11. mar 2010 du skal passe på dem sådan noget, min brors svigerfar fik stjålet 15,000 kr pga det samme stunt du lige har lavet.. hold dig lang væk fra de sælger..

Kommentér på:
Blevet hacket i Wow, brug for hjælp.

Annonce