866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ny Gamer Pc, Men Hvilken. Ny Gamer Pc, Men Hvilken.

Hej Rcgalleri, Jeg er på udkig efter en ny computer, det skal dog være stationær, men ved ikke rigtigt hvad jeg skal gå efter?

Det må godt være hvor jeg selv skal samle den, det vil jeg faktisk godt, da jeg har prøvet at samle før hvor det har gået godt osv. men heldst billigt som mugeligt.

Er der nogle som kender til AMD cpu'er, Er det noget man skal gå efter eller er det L**t Fordi de ser ud til at være billige nok og er også helt oppe i de 3 Ghz Ligesom intel er i ders i serie.

jeg har set det kabinet som hedder Cooler Master HAF 922 Midi Tower Sort
Er det et fint kabinet, synds det ser mega fedt ud.

Jeg vil også helst hve Gefoce grafikkort, da jeg har læst meget godt om det, Men om det er noget som jeg skal gå efter eller om der er billige alternativer så vil jeg da hellere have det.

Nogle som har nogle ider?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Gamer Pc, Men Hvilken.
  • #1   11. feb 2011 Det er fornuftigt at komme med en pris, og hvor mange ting du har selv, eller om det skal være med hele baduljen?

• #2   11. feb 2011 jeg vil heldst holde mig til de 7000 kr. Men lidt op og ned vil da ikke gøre noget.

Jeg har selv mus og mussemåtte, og headsæt og højtalere, så det skal jeg ikke have. Ellers så skal jeg have alt.

jeg har kigget lidt på denne.
    http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10180

Men om den er noget som kan lidt er lige spørgesmålet, eller om jeg skal kigge på andre hjemmesider eller hvad?

• #3   11. feb 2011 Det er også en fin maskine, men vil mene du skal kigge efter et Geforce 560 GTX eller et 6950 fra ATI i stedet for 460.

• #5   11. feb 2011 Jeg godkender dem begge da de fint nakker de fleste spil. dog ser den printer linker til noget grum ud med de 2 "jetmotorere" i side+front smiley

• #6   11. feb 2011 Forskellen er så også, at du ikke får en skærm med til den fra MM-vision - og i7 i en spille maskine er mere eller mindre overkill.

Jeg ville gå efter Komplett maskinen.

• #7   12. feb 2011 Jeg har en helt anden opsætning til 6500 kr uden kabinet og alt andet. og det skulle bare spille max sammen og til den pris er det umugeligt at få en bedre gamer computer, der er en som har arbejdet med det i 6 - 7 år og ved alt inden for hardware som har hjulpet mig, og har skrevet lige netop hvorfor han har valgt den del fremfor den del, og det har jeg fådet meget glæde af.
    I siger bare til vis i vil se opsætningen smiley

Kommentér på:
Ny Gamer Pc, Men Hvilken.

Annonce