Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt Job???
  • #1   6. sep 2011 Kendt over det meste af verden? jeg kender sku mange amerikaner der ikke engang ved hvad europa er...

• #2   6. sep 2011 lønnen er for ringe, der er for lidt ferie.arbejdstiden er for ustabil. der er alt for få sexede kvindelige kollegaer, og så ligger kontoret for tæt på Sverige. Jeg siger pænt nej tak.

Mvh Brian................................

• #3   6. sep 2011 ''En fornuftig årsløn på den rigtige side af en million.''
    lige noget for mig, og jeg mangler alligevel et fritidsjob ;-D

• #4   6. sep 2011 Well, det er tæt på Sverige, så man kan passende udskifte sit efternavn til Thorning og pladerne på bilen til noget fra IKEA. Desuden forlanger jeg ansættelse af The Stig til at forklare og redegøre hver gang pressen er efter mig.

• #5   6. sep 2011 Umm, mon ikke man skulle søge stillingen, om ikke andet så hvis man skulle sige op efter et stykke tid så er man jo alligevel sikret 2 års løn selvom man får andet arbejde, og slet ikke for at tale om deres pension smiley

• #6   6. sep 2011 Ansøgning
    Selv om du måske har regnet ud at vi ikke forventer at finde den rette statsminister-kandidat gennem dette stillingsopslag, så er du meget velkommen til at sende os din motiverede ansøgning. Vi belønner den bedste og mest kreative af slagsen med en iPad 2.

StepStone forbeholder sig retten til at offentliggøre eventuelle ansøgninger.

Ansøgningsfristen er 15. september kl. 12.00.

.

Kommentér på:
Nyt Job???

Annonce