{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang lader til baja
  • Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #1   26. dec 2012 slet ingen der kan hjælpe herinde??

• Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

#2   26. dec 2012 hvad mener du med det er batteriet der tæller?? der står ingen ting på mine batterier.. passer den til mit stik? og hvad er små penge?

• Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

#3   26. dec 2012 det vil sige jeg os skal ud og finde en adaptor?

• Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

#4   26. dec 2012 kommer fra dianalund.

• Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

#5   26. dec 2012 okay.. ved du hvor meget den skal lade med?

• #6   26. dec 2012 Kenny: Stikket betyder ikke noget. Det kan siftes, og det gør de fleste. Nogen kører med Deans, nogen kører med bullet, jeg kører med XT60.

Jeg vil skyde på at dit batteri består af 5 stk. C batterier som sidder sammen. Det er normalt på en FG. I så tilfælde er det NiMH batterier.
    Så skal du have en lader som kan lade NiMH batterier.
    Stikket skifter du på laderen, eller på bilen, eller laver et adaptor stik.

Så sætter du laderen til, og når det er opladet kører du.

Noget du skal huske at kontrollere er om der er en form for failsafe/killswitch på din bil.
    Med slukket motor, giver du fuld gas på fjernstyringen.
    Du kan se servoen til gas/brems giver fuld gas.
    Så slukker du din fjernstyring (med fuld gas på).
    Du har nu simuleret at du taber forbindelsen til bilen.

Hvis den bliver stående på fuld gas, er det ikke smart.
    Så vil bilen køre væk hvis du mister forbindelsen.

• Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

#7   26. dec 2012 mupersule n.

okay så må jeg på jagt efter sådan en lader.. skulle helst gerne ha sådan en imorgen..

ved godt det der med fuld gas.. skal osse ha sådan en til den ikk bare racer væk..

• Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

#8   26. dec 2012 okay.. nej kender ikk den side... kender intet til rc biler.. har bare fået 2 biler i en byttehandel..

• #9   27. dec 2012 Det er alm. fg stik. På min sidder der futaba stik, som passer i de fleste multi ladere. Køb gerne en "computer" lader med display, så kan du styre ladespænding. Jeg har selv denne, som er ganske fin til rimelige penge. : http://www.morfars.dk/rc/blitz-batterioplader-p-3383.html

• #10   27. dec 2012 Jeg har et par xtra fail safe (nye) liggende til små penge, 50,- så stikker den ikke af for dig ;o)

• #11   27. dec 2012 hvis du har mod på det kan du kigge til korsør, så vil jeg gerne hjælpe dig igang med det hele.. har også sådan et stik som sidder på din modtager boks, og jeg har også en std lader til fg..

• Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

#12   27. dec 2012 hejza.. jeg har fået skaffet en lader og lavet stik så det virker til min baja.. mangler nu kun nye tandhjul til min himoto da dem jeg har fået ikk passer på..

hvordan sætter man det halløj på så den ikke stikker af? og hvad skal sådan noget koste.

• #13   27. dec 2012 En kill switch koster ca 250,- og en fail safe kan du købe af mig til en flad 50'er smiley den monteres bare mellem modtager og servoen til gassen/bremsen

• Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

#14   27. dec 2012 okay.. er den noget der virker? har du kun en? og hvor er du fra?

• #15   27. dec 2012 Ja det virker perfekt. Jeg tror godt jeg kan finde 2 til dig. Nye og ubrugte.
    Jeg er fra Esbjerg

• Kenny H
    Kenny H Tilmeldt:
    dec 2012

#16   27. dec 2012 okay.. hvad skal 2 koste sendt?

Kommentér på:
ang lader til baja

Annonce