Svar til Hyggen {{forumTopicSubject}}
Da Hyggen tilsyneladende har valgt at "blokerer" min adgang til at svare på hans spørgsmål, så vælger jeg at svare her i denne tråd, læs selv hvad der er gået forud for denne tråd, ved at læse kommentarer i Hyggen's foto album som hedder "gave mappe"
http://www.rcgalleri.dk/fotoalbum/diverse_rc/21381-gave_mappe
Her under kommer mit indlæg som Hyggen valgte at slette.
------------------------------------------------------------------------------------
Jeg har indtil i dag valgt ikke at kommentere på dine indlæg og videoer, da jeg ikke har haft noget positivt at sige om dig og dine videoer, og jeg vælger normalt at tie frem for at komme med negative kommentarer, men jeg føler mig virkelig stødt over din kommentar tidligere hvor du fortæller at det er kommet dig for øre at du modtager udstemmer, for så er der da vist en hjælpe admin der handler ud over sine beføjelser, og hvis det er tilfældet, så er det jo ikke til at vide om den pågældende hjælpe admin på andre måder misbruger sine rettigheder, derfor vil jeg tage kontakt til firmaet bag RC Galleriet, og bede dem undersøge sagen.
Mangler stadig dit svar på om på hvilken måde en video om alkohol er forbundet med rc.
Jeg vælger at undlade at komme mere ind på sagen om at guide nybegyndere, i købet af ny rc, vi bliver ikke enige, det er som at slå i en dyne
Att: Jimmy H, hvis det var saglige videoer der blev uploadet, så havde jeg da budt dem velkommen, men videoer hvor man kører rundt med ¼ gas på en kinabil og fortæller at man anbefaler denne supersjove bil til nybegyndere, det er sq ikke seriøst, det er da at tage modet fra alle som følger det råd, så må man da hellere anbefale folk at bruge de samme penge og købe noget brugt.
Fortsat gåd aften
Mvh. Paw K
aug 2008
Følger: 104 Følgere: 98 RC-enheder: 16 Emner: 85 Svar: 258
Vi har mange besøgende på RCGalleri.dk og dermed også et aktivt forum. I den forbindelse har vi set os nødsaget til at forbyde udhængning af både firmaer og personer på RCGalleri.dk.
Vi kan ikke påtage os den opgave at være dommer over om det er rigtige eller forkerte påstande der fremføres af den ene eller den anden person og har ikke mulighed for at checke ”bevismaterialet”. Med det store antal besøgende bliver vi nødt til at have ens retningslinier for alle. Det er beklageligt, men desværre nødvendigt.
Det ser ud til at her er overtrådt vores regel ang. udhængning af personer eller firmaer og vi må bede jer om i fremtiden at udvise større forståelse for denne regel og dermed ikke hænge nogen ud.
Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.
Det er heller ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre.
Vi gør opmærksom på at overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse eller i værste fald lukke konto.
Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på RCGalleri.dk.
Med venlig hilsen
RCGalleri.dk | Moderator
Så jeg ser kun et og det er at slette denne tråd da reglen er overtrådt mange gange her i
aug 2008
Og nej jeg er ikke Hyggens Guardian
maj 2012
Følger: 63 Følgere: 56 RC-enheder: 6 Emner: 11 Svar: 261
maj 2012
det står også i jeres regl sæt ikke sandt
jan 2006
Følger: 29 Følgere: 32 RC-enheder: 12 Emner: 75 Svar: 826
Du som hjælpe admin syntes jeg det ville være flot af dig at svare Michael o på det sidste spørgsmål i og med du selv forelægger regelsættet her.
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 200 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 107 Svar: 3.284
aug 2008
Har man problemer med regelsættet her inde må man kontakte dem
aug 2008
http://www.rcgalleri.dk/brugerbetingelser
jan 2006
aug 2008
Syntes der skal være plads til alle her inde også sådan nogle som hyggen
Men vi finder jo ingen løsning på den er måde
Jeg vil mene der også skal være her og jeg er da også klar over noglegange kommer han med nogle tekniske oplysninger der ikke helt holder vand
Hva med om han holdt sine videoer i sin egen gruppe så dem der vil se dem er med i gruppen kunne det være en løsning på hyggesagaen ?
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 12
aug 2008
Tror jeg vender det døve øre til og ser hva der sker
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 12
jul 2010
Følger: 30 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Svar: 21
og dem der vil ind og se hyggen`s videoer må melde sig i gruppen.
Så er den ikke længer..... Jeg holder med dig Paw K;-)
jan 2006
Nej fakta er bare at du kun forvalter dine regelsæt efter en person her og nægter at svare på hvordan reglerne er omkring to spørgsmål... det er for mit vedkommende fint nok du går ind og sætter en stopper.. men du skal også være klar til at svare på de spørgsmål du får så... ellers taber du ansigt.. regler er til for ALLE uden undtagelse
maj 2012
hvordan kan en hjælpe admin vende det døve øre til og se hvad der sker det er jo lidt langt ude hvem er admin her inde og hvordan kan man komme i betragtning for at komme op og varetage alles hygge her og regl sæt som du jo ikke selv kan følge ved at vende øret til og håbe på der kommer ro
det er satme useriøst
aug 2008
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 111 RC-enheder: 22 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 830
okt 2010
Følger: 21 Følgere: 20 RC-enheder: 4 Emner: 20 Svar: 216
jul 2010
et nemt job, det job må jeg da søge;-) man vender bare det døve øre til og ser hvad der sker....Det er sgu for svagt
aug 2008
jan 2006
som min afslutning her vil jeg sige.. folk klager vel sjældent uden grund
okt 2010
Hans straf???? Sletning af de pågældende video'er og så er det det... Det er lidt tamt, taget i betragtning at han stadig reklamere for/med de biler som han har modtaget gratis fra Morfars...
Ud med ham, så kan han tænke sig lidt om, og komme tilbage med en ordentlig/venlig opførsel...
maj 2012
jan 2006
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 45 Svar: 487
Jeg bryder mig personligt ikke af Hyggen og hans videoer men det er sgu gået over stregen.. Har sgu ondt af admin må ligge arbejde i den slags sager..
- God dag herfra Henrik
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 1.221
Disse ( heldigvis ganske få ) personer, kommer vi vel bedst til livs ved hjælp af udstemme systemet.
Det er meget svært at opstille et regelsæt, som fanger de brugere vi føler kun er her for at "TROLLE"
Jeg finder det skræmmende at man har adskillige på sin filterliste, efter at have været her i få uger.
Selvfølgelig skal vi være rummelige, og her skal være plads til alle (næsten)
Når man konsekvent spamme og vildleder. Og spærre for dem som faktisk ved bedre. Så udviser man iflg. Mig uønsket opførsel. Og bidrager negativt både på sitet og til sporten.....
HA... Det er ikke et let job at være "civil betjent" herinde. Og jeg synes at vi bør skrue lidt op for respekten, til dem som prøver at navigere rundt i vores kaos
Er man ikke enig med HA. Så brug pb. Der får man som regel svar. Er man utilfreds med de administratore som sitet har valgt, er det sitet man skal kontakte, en offentlig mudderkastning, tjener ikke noget overordnet formål.
God tone, og fornuftige brugere
jul 2010
er han ikke stadig det?
okt 2010
aug 2008
maj 2010
apr 2011
Følger: 28 Følgere: 19 RC-enheder: 4 Emner: 26 Svar: 293
Følger: 13 Følgere: 186 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.944
Når man har så specielle hensigter, er det jo lykken for alle at det når de rigtige modtagere istedet for både de rigtige og forkerte.
apr 2011
Nej du har betalt for at få nogle frynsegoder som du ikke havde brug for. Det har du selv valgt, ingen tvinger til det ligesom ingen tvinger dig til at være her.
Jeg fjernede faktisk min post for at slippe for dumme kommentarer fra folk som godt ved jeg har ret.
Lamt argument.. Men igen kan jeg kun referere til det billede jeg smed op før, nogen tager deres computer, deres 56k modem og dem selv alt ALT for seriøst
INTERNET BIG FUCKING DEAL!
jan 2008
Følger: 71 Følgere: 67 RC-enheder: 5 Emner: 29 Svar: 172
maj 2010
maj 2010
jan 2006
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 32 Emner: 88 Svar: 512
gennem længere tid har været at genere RCG's nye design, at piske en stemning op samt at genere Peter. Du er kommet med nogen rigtigt stygge påstande samt generet samme mands familie ret groft.
Hvis dit formål var at frem provokere en reaktion så tillykke !! Din mission er fuldført.
Skulle det blot være en uenighed burde du med dine 41 år lade det ligge - og da slet ikke lige benytte en lejlighed som denne tråd lige til hælde mere på.
Hverken dine eller Peters ord klæder en tråd med en fornuftig løsning.
sep 2012
Følger: 14 Følgere: 29 RC-enheder: 7 Emner: 12 Svar: 83
Jeg har desværre været til familie fødselsdag og har derfor ikke haft mulighed for at deltage i løjerne
Jeg kan forstå at Hyggen fremover vil lægge sine videoer på youtube og linke til dem fra sin egen forum side....... jamen det er da fint, så slipper jeg for at se dem mere men det giver mig stadig ikke svar på mine to spørgsmål jeg startede ud med at stille ham, hvorefter jeg blev blokeret.
Jeg vil da gerne have svaret på hvorledes hans videoer herinde allesammen er rc relaterede.
1. Hyggen uploadede kort før nytår en video hvor han "underviste" alle brugere herinde i kunsten at drikke juleøl samt blande alkohol med cola light.
Derudover informerede han om at han er blevet informeret om at han modtager udstemmer, jeg vil gerne vide hvem der har videregivet disse informationer, kommer der ikke svar på dette, må jeg se mig nødsaget til at kontakte firmaet bag rcgalleri, for så må de kigge logs.
apr 2011
Jeg sender dig glædeligt 50 kr hvis jeg så får for mine penge hvad jeg har købt
Og du har vidst nok fået hvad du betalte dine penge for, et medlemskab til denne side, om du vil bruge det eller ej sammen med dine med brugere så som hyggen er jo helt op til dig. :]
jan 2006
jan 2006
maj 2010
maj 2010
sep 2012
for at nogle skulle tage din anmeldelse seriøst, så skal du nok vælge ikke at offentliggøre at du vil anmelde truslen, for når du vælger at offentliggøre dette, viser du samtidig at du ikke frygter vedkommende, og det er vist en forudsætning at du virklig føler dig truet, for at de skal tage dig seriøst.
Mvh. Paw K
sep 2011
Følger: 46 Følgere: 69 RC-enheder: 47 Emner: 23 Svar: 609
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 59 RC-enheder: 85 Emner: 38 Svar: 166
sep 2012
Jeg vil ikke vælge side i denne debat, men undre mig blot over din harme mod at nogle herinde vælger at udhænge bestemte personer, ved en hurtig gennemgang af tidligere forumtråde herinde stødte jeg på følgende indlæg i en tråd som hedder "genpost i markedet" hvor du Jimmy H d.13. dec 2012 kl. 11:19 skriver følgende:
"ja, det gamle igen, og kan ikke gå hurtigt nok!
Ufatteligt som peter ø får lov at ødelægge markedet, uden at tingene bliver ændret herinde..."
læs evt. hele tråden for at se sammenhængen http://www.rcgalleri.dk/forum/generel-diskussion/86911-genpost_i_marked_spoergsmaal
Grunden til at jeg bringer dette op her/nu er at du jo selv hænger folk ud med navns nævnelse, læs evt hele tråden igen, og se at der på intet tidspunkt bliver nævnt nogle personer før DU vælger at gøre dette, før dit personangreb omhandlede tråden blot en afstemning.
sep 2012
mar 2005
Følger: 37 Følgere: 38 RC-enheder: 3 Emner: 44 Svar: 265
Hvis i ikke kan lide tingene, som folk ligger på markedet eller op i video, så vil jeg hermed dele et kanon råd med jer... Lad være med at klikke på det. Sværere er det altså ikke.
sep 2012
den virker vist begge veje du kunne jo bare klikke ud igen, men du var alligevel nødt til lige at kommentere på tråden
Hvis du tog dig tid til at læse det hele, ville du vide at tråden som sådan har en fin berettigelse, den har dog taget nogle uheldige drejninger undervejs, men havde Hyggen fra starten svaret på et simpelt spørgsmål, og havde en uheldig hjælpeadmin haft "balls" nok til at stå frem og fortælle om sin fejl, så havde tråden været død og glemt for længst, indtil dette sker vil den sikkert ånde og skabe ufred (Uhygge)
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 28 RC-enheder: 12 Emner: 23 Svar: 62
jan 2008
Følger: 37 Følgere: 99 RC-enheder: 9 Emner: 25 Svar: 351
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
Det skal drikkes væk!
maj 2012
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
og hvornår må man så anmelde sin bil? og hvordan gives karakterne? for alt andet en top pro biler er lort i mit hovede, men ikke i lille bo´s han køre nemlig hygge og jeg køre løb? og hvorlang tid skal man have kørt inden man må? og skal man selv være en dygtig køre for at må det? og hvordan finder vi ud af hvem der er dygtige nok? skal man vinde løb? og hvad hvis man ikke har ret bliver man så smid ud fordi alle der er uenig stemmer dig ned?
Jeg synes det er noget pjat. ingen af os kan give et facit på det og mange her inde anbefaler noget, som andre synes er noget lort. Så hvad skiller ham ud? At han fik det? for han fik ikke den første af morfars og den synes han også var god? tror sku han mener det han siger og så er jeg lige glad med om han fik det eller ej.. og når alt kommer til stykket kunne det alligevel ikke pisse mig af, da jeg alligevel synes at haldelen af hvad andre synes er godt her inde, ser jeg som billigt legetøj og skal jeg så brokke mig over det anbefaler det? da jeg ikke er af samme mening..
at han så har lavet en video om noget andet, den kan vel bare ligge i diverse.. kan da virkelig ikke pisse mig af ;O)
sep 2012
kræve er der vel ingen der gør, har bare gjort opmærksom på at tråden ville højst sandsynligt være stoppet for længe siden hvis han havde svaret på spørgsmålet fra starten, det var Hyggens egen påstand at ALLE hans videoer herinde var rc relateret og med hensyn til den anden del som involverer en hjælpe admin, så forventer jeg svar fra Bazoom.dk da den pågældende admin tilsyneladende ikke ønsker at stå ved egne handlinger.
Hav en fortsat god dag
jan 2008
sep 2011
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
sep 2012
Hvorvidt den omtalte Kakkel-Peter opretter mange eller få annoncer, er for mig så vidt ligegyldig, grunden til at jeg gik ind i den "diskussion" var udelukkende fordi Jimmy H havde ondt i r'ven over at nogle efter hans mening valgte at hængte en person ud, og at han selv tidligere havde gjort nøjagtig det samme, så det var blot for at vise at han ikke selv er bedre
sep 2011
Jeg har yderst svært ved at se, hvad det er Hyggen har gjort forkert - i min optik har han tilføjet noget nyt til et i forvejen snæversynet publikum. Hvorvidt han ved noget om rc eller ej, er da nemt at gennemskue. Det er ikke længe siden Hyggen købte sin første rc-bil, og jeg er da ganske enig i, at det ikke er det højest opnålige kvalitet, men lad da manden tale om sine biler som han vil. Det kunne jo være at man kunne følge udviklingen som tiden går.....kan slet ikke se, hvorfor Politimester Paw pludseligt skal være dømmende overfor hvad og hvem der må gøre dit og dat, hvordan man tilegner sig oplysninger af mere eller mindre relevant karakter....og helst i kronologisk rækkefølge.....
sep 2012
Politimester Paw super nice, det vidste jeg ikke at jeg var, men ok, den tager jeg så på min kappe.
Hvis du vil have den korte udgave af starten, så har Hyggen oplyst at det var kommet ham for øre at han modtog udstemmer, til den kommentar oplyste jeg ham at det var rigtigt, han havde bla. fået en af mig, da han uploadede en video hvor han "underviste" i hvordan man skulle drikke juleøl og blande alkohol, der gav jeg ham en udsstemme, da jeg mente at det var en upassende video at uploade, da der er flere brugere herinde der er mindreårige, hvis det gør mig til Politimester Paw så ok.
Derudover så har jeg tilspurgt om det er kotyme fremover at alle der modtager udstemmer, bliver informeret af hjælpe admins, eller om det bare var ham der modtog særbehandling.
Syntes nu personligt ikke mine handlinger er så slemme, men der tager jeg måske fejl.
i må Hygge jer
okt 2010
For ikke at nævne den skjulte reklame kampagne han er med i...
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 11 RC-enheder: 9 Emner: 31 Svar: 285
sep 2012
Jeg har skam intet problem med hans RELEVANTE videoer, der er bare ikke så mange af dem
Håber (men tror ikke) du kan se ligheden, du brokkede dig over at folk hængte Hyggen ud til offentlig skue, det var jo helt galt, men da du selv tidligere gjorde samme ting, blot med Peter Ø, så var sagen jo en helt anden..... eller hva'
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 10
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
men slet dem alle og der kommer 1 video om måneden hvis vi er heldige, det skal nok blive sjovt. må man kun oploade videoer hvor man 100% kan stå inde for at det man siger korrekt og hvordan beviser man det??
Og uanset om han havde fået dem eller ej, så gør i jer til dommer over om hans positive vinkel til hans biler var ægte eller betalt? kan i tillade jer det? i har bare dømt manden ud fra hvad i synes. Så man skal da godt nok passe på her inde må man sige,
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 11 RC-enheder: 9 Emner: 31 Svar: 285
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 31 Emner: 9 Svar: 124
Så er han god nok til at give råd?
En bankrådgiver kan blive straffet hvis de anbefaler at man køber et bestemt værdipapir. Men Hyggen kan få lov til at sprede sine råd, som I mine øjne er det værdste bavl jeg har hørt siden vi kom med I EU.
Hvis man vil give råd og vejledning bør man I det mindset have en eller anden form for viden...og ikke vide hvad noget så simpelt som et dean stik er.
PS: Jeg har kun set 1 video, jeg kunne ikke holde mere ud. Og jeg vil opfordre dem der søger råd og vejledning om at spørge de rigtige til råds.
jan 2008
nov 2009
Når man har med elektronik at gøre, så lærer man hurtigt hvad der er forkert hvis man vælger at lade være med at læse manualerne. Så ja....jeg kan da godt være dommer hvis du mangler en.
nov 2009
jan 2008
Mangler nu ikke en dommer. Og sov godt forresten!
maj 2009
Følger: 29 Følgere: 29 RC-enheder: 11 Emner: 15 Svar: 205
Hold da kæft en gang læsning kan da se at jeg følger så meget med herinde
Som jeg gerne ville for god underholdning skal opdages med det samme
Over And Out
dec 2006
Følger: 60 Følgere: 60 RC-enheder: 5 Emner: 16 Svar: 540
"Hygge hejsa!!!" Omg Epic!
aug 2009
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 57
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 25 RC-enheder: 12 Emner: 31 Svar: 289