859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Tricktyve i Struer Tricktyve i Struer

Vil lige advare mod tricktyve som husere i Struer, har selv set dem på Løvbjergs P-plads omkring kl. 13:30 idag d. 12-06-2013. Men de kan muligvis også stå andre steder i byen dog uden at vide det.

De ser temmelig østeuropæisk ud og er iført blå t-shirts og går rundt med blå pap mapper med underskrifts sedler som skal se ud som om de kommer fra en lokal afdeling af Danske Døv-stumme samfund eller i den retning. De er ude efter ens underskrift og vil så prøve at få penge ud af folk med det samme. Der står noget både på engelsk og dansk på sedlerne og det virker jo ikke just helt reelt hvis det skal være en lokal afdeling.

Jeg kan så oplyse at efter de antastede mig også for noget tid siden nede ved Kvickly og de virkede mistænkelige, så der kontaktede jeg selv Dansk Døve Samfund og de fortalte mig at de ALDRIG går tiggergang på gader og stræder eller ringer til folk da de regner med folk er intelligente nok til selv at kunne finde ind på deres hjemmeside og skabe kontakt der igennem hvis de vil donere penge til dem.

Advar og del gerne med alle omkring jer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tricktyve i Struer
Kommentér på:
Tricktyve i Struer

Annonce