Forum kategorier

Water-Race

Water-Race

Medlemmer: 268
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Bådtræf i Hundige havn 2018 Jeg var lige forbi Hundige havn igår ligesom sidste år ved samme tid :D men jeg fik desværre ikke filmet de hurtigste b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2018
Visninger:
328
Grundindstillinger af standard karburator for bil & båd. [b]Grundindstillinger af standard karburator for bil & båd.[/b] 1) Find High og Low nålen på din karburator, de er m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2017
Visninger:
2.467
Må endestykket af flexakselen gå ind i stævnrøret Jeg er ved at bygge en båd op, stort set fra bunden. Nu har jeg måtte reorganisere min drivlinje, har købt en 4 mm fle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2017
Visninger:
495
Tændspoler/starter. Er der nogen som ved noget om tændspolerne til benzinbådene??? Hvad hedder de? den røde og grå tænding? Hvor kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2017
Visninger:
705
Rx batteri. Mit 6 volt NiMH batteri i min benzinbåd er gået død så hvad kan anbefales? Når jeg læser lidt kan jeg se folk skriver g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2017
Visninger:
1.017
Kæmpe opvisning i Hundige havn d. 10-06-2017 kl. 10-17 Greve Rc center holder opvisning med Rc både i Hundige havn d. 10-06-2017 kl. 10-17 kom og vær med. :P http://www....
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2017
Visninger:
673
Beregning af Told & moms & Importgebyr!!! Beregning af Told & moms & Importgebyr!!! Hvis du skal importere fra udlandet, udenfor for EU kan du her på dette li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2017
Visninger:
1.266
Klargøringen af min Arrow Shark Flying Dragon. Min båd Arrow Shark Flying Dragon har ikke sejlet i mange år snart, jeg har gået og købt ny motor til den, og en ny tun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2017
Visninger:
560
Elstart til Zenoah motor i båd. Jeg har længe ledt efter noget elstart til Zenoah uden held, er godt nok træt af at stå og trække i snore. Er der no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2016
Visninger:
845
Arrow Shark Flying Dragon Under Klargøring [b]Min Arrow Shark Flying Dragon[/b] Der er flere der spørger, om jeg ikke ville vise hvad jeg går og laver på min båd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2014
Visninger:
1.461
Links Til Hobbybutikker Opdateret. [b]Links Til Hobbybutikker Opdateret, alle kontrolleret[/b] Her er en liste over hobbybutikker, hvis du kender en si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2014
Visninger:
3.175
Videoér med Hurtige Elbåde. Her i Dette Oplæg kan Videoér med Hurtige Elbåde samles: Hvis der er nogen der sidder med et fedt klip, eller støder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2014
Visninger:
1.255
Motorlære, info & Tricks for bedre ydelse. [b]Motorviden info & tricks om Brændstof-motoren[/b] Måske ved du godt hvordan det hele fungere i forvejen, måske ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2014
Visninger:
2.715
Tunning/porting af Cylinder. [b]Tips til hvordan du porter din cylinder[/b] Nogle mener at cylinderens porte skal være ru for bedst flow. imens a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2014
Visninger:
2.944
Foamcutter-Hotwire. [b]Foamcutter-Hotwire[/b] Smart nem hurtig metode til at skære flamingo ud på. flamingoen sviner ikke som hvis man s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2014
Visninger:
2.351
Inspiration Til Vinter-månederne. [b]Inspiration Til Vinter-månederne[/b] Her er lidt inspiration og ideer, til dem som selv ønsker at bygge en rc båd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2014
Visninger:
898
Total offtopic - Hestekræfter & Motorlyd. [b]Total Off-topic - Hestekræfter & Motorlyd.[/b] [b]For Folk Med Hang Til fede Motorer & motor-Lyd.[/b] i denne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2014
Visninger:
1.107
Greve Rc Fødselsdag Der vil lørdag d 23 og søndag d 24 fra 11-16 være opvisning med både, fly helis, biler osv.. kik forbi
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2014
Visninger:
654
Videoér Med Hurtige Benzinbåde. Her i Dette Oplæg kan Videoér med Hurtige Benzinbåde samles: Hvis der er nogen der sidder med et fedt klip, eller st...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2014
Visninger:
1.406
Invitation til bådtræf i Schleswig hej alle en god båd-kollega har inviteret det danske power-boat folk til træf fra d. 29/6 til 1/7 Håber i kan hus...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2012
Visninger:
1.154

Annonce