Indlæser...
Sortering
andre hobbyer? :) hej rcg. tid til lidt off topic :) hvilke andre hobbyer har, som alligevel er lidt rc relateret? Eller andre helt off i...
Off Topic
Oprettet:
3. aug 2020
Visninger:
535
rc båd kyndige ja som overskriften siger søger jeg en båd kyndig som kan fortælle mig hvad det er for nogle både jeg lige har købt, ud...
Generel diskussion
Oprettet:
2. maj 2019
Visninger:
665
Guitar Hej! Det her det er fuld OFF topic. Men hvilken "side" kan jeg skrive på her på bazoom? Hvis nogle af dem der har lavet...
Off Topic
Oprettet:
10. dec 2017
Visninger:
422
Supertanker 747 TV2 nyhederne havde et indslag om skovbrændene i Chile her til aften. Der er hundredevis af aktive skovbrænde, der h...
Off Topic
Oprettet:
26. jan 2017
Visninger:
280
2-takts benzin motor Har valgt Off Topic da ingen af mine haveredskaber (endnu) er fjernstyrede. Spørger herinde i håbet om at nogle large-s...
Off Topic
Oprettet:
9. jul 2015
Visninger:
3.106
Total offtopic - Hestekræfter & Motorlyd. [b]Total Off-topic - Hestekræfter & Motorlyd.[/b] [b]For Folk Med Hang Til fede Motorer & motor-Lyd.[/b] i denne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2014
Visninger:
1.108
PS3 12 eller 500GB Ja kategorien hedder jo Off Topic, så her kommer det: Jeg skal købe en PS3 til min 8 årige datter. Hun skal sandsynlig...
Off Topic
Oprettet:
26. dec 2013
Visninger:
1.022
OFF-TOPIC! Er der nogen som ejer en Samsung Galaxy Note 2? Hej. Er der nogen som kan fortælle deres erfaringer om en Samsung galxy Note 2? Jeg har lige nu en iPhone 4S 64Gb. J...
Off Topic
Oprettet:
7. feb 2013
Visninger:
531
Ski briller Hej RCG. Jeg ved godt at dette ikke har noget med RC at gøre, derfor har jeg også lagt det under Off Topic. Snart s...
Off Topic
Oprettet:
16. dec 2012
Visninger:
723
Tænde op i brændeovn med kold skorsten Jeg ved det INTET har med RC at gøre, men siden der nu er en off-topic kategori, så skal den da bruges :-) - og jeg ku...
Off Topic
Oprettet:
7. dec 2012
Visninger:
3.316
Drifting iaften Det virker som om der bliver driftet i aften, jeg har i hvert fald en silvia S15 og en bimmer der vil ud og tøffe :) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. nov 2012
Visninger:
270
45 til 30 scooter hej står men en handel lige på lilletåen men det er en 45 scooter spørgsmålet lyder så på om man kan "lave" en 45 scoo...
Off Topic
Oprettet:
6. aug 2011
Visninger:
2.563
XG Station hejsa det er MEGET ot men det er vel det off topic er der for er der nogen der ved hvor man kan købe en XG Station på ...
Off Topic
Oprettet:
1. jul 2011
Visninger:
230
Begynder racercykel? ( !! OFF TOPIC !! ) Hey RC galleri, da jeg ikke gider at betale 30 kr for at spørger om denne ting inde på cykel galleri, håbede jeg på at ...
Off Topic
Oprettet:
14. jun 2011
Visninger:
1.004
H8 vs. H11 Hej.. Nogen der ved om man kan smække H11 pærer i en scooter som er født med H8?? På forhånd tak og sorry for la...
Off Topic
Oprettet:
9. mar 2011
Visninger:
1.370
Hvad holder i af dyr derhjemme? Ja et af de sjovere off-topic emner :) Hva holder i af dyr derhjemme? Selv har jeg 2 dejlige marsvin (Ja jeg bliver...
Off Topic
Oprettet:
3. feb 2011
Visninger:
499
iPhone 4 mini sim kort....? Hey RG Ved ikke helt hvordan jeg skal formulere det her... Hmm.. Hvordan er det med det der mini sim kort til iPhon...
Off Topic
Oprettet:
26. jan 2011
Visninger:
1.619
Annoncer til markedet. Hej Alle. Tager jeg fejl hvis jeg siger at man ikke kan oprette salgsannoncer her inde der ikke har noget med RC at ...
Off Topic
Oprettet:
26. maj 2010
Visninger:
323
Joomla! Hej Nogen der ved hvordan fanden jeg får en flash fil til at køre i joomla 1.5 ? Jeg har bugt 6 timer nu uden at få ...
Off Topic
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
254
Off-Topic vedeo... http://www.youtube.com/watch?v=rsM0ZwW-VhY Haha den kunne jeg ik lade være med at ligge ind men det er jo off-topic ...
Off Topic
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
418

Annonce