1.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

afbleget/sol ødelagt rød farve afbleget/sol ødelagt rød farve

Hej RCGalleri!
smiley
Jeg vil i gang med et karosse projekt, til min hpi sprit 2. jeg har siddet og overvejet hvilken farve den skal have og jeg er helt vildt fan af en afbleget rød (ligesom man ser på ældre tayota'er osv.) Jeg har søgt på youtube i alt for lang tid uden at finde det jeg har søgt efter... Farven skal desuden på en Mazda Miata na.

Er der nogle herinde der har en mulig løsning eller en teknik til at lave sådan et "paintjob"??

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afbleget/sol ødelagt rød farve
  • #1   7. jul 2016 Køb rød dip spraymaling det er mat i det og så er det lige til at flå af når man vil skifte farve en dåse koster ca 150kr på nettet

• #2   7. jul 2016 Hvis det er et lexan karosse du maler på indersiden, bliver det bare flot lyserød smiley

• #3   7. jul 2016 Første gang jeg har hørt nogen der er vild med farven på deres bil er falmet smiley

• #4   7. jul 2016 det er en lexan karosse, men tror du at det kan lave den falmet farve bare ved at male den på indersiden med rød - eller er det en lyserød farve jeg skal købe? smiley

• #5   7. jul 2016 Du kan evt lave en prøve på et andet stykke lexan med kemikalier. Jeg tror at acetone er for krads. Men evt rensebenzin på karossen indeni så den bliver tåget (går ud fra at det er en gennemsigtig karros som skal males indvendigt) Det vil være mit bedste bud

• #6   7. jul 2016 Jeg ville starte med hvid airbrush på lang afstand, så pastelrød (hvid+rød) airbrush på lang afstand, så mørkere pastelrød (hvid+mere rød) på lang afstand og så til sidst solid rød.

Bagefter mat lak uden på karossen undtagen vinduer.

...og så ville jeg ikke være sikker på det rigtige resultat. Men prøv dig frem på et stykke lexan/plexiglas først.

Kommentér på:
afbleget/sol ødelagt rød farve

Annonce