{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.705 visninger | Oprettet:

Min bil vil ikke dreje {{forumTopicSubject}}

Pludselig er mit styring blivet dårligere - på lang afstand kunne jeg ikke dreje den. Så skiftede jeg alle batterier, det hjalp ikke. Nu drejer den slet ikke som den skal. Jeg har en Sanwa Radio MX-V 2.4Ghz til en rc el bil. Jeg har prøvet at ændre indstillingerne på fjernbetjeningen, det hjælper ikke på at dreje?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • I need a certified electrician to fix my socket where the stove is to be connected. 1.250 kr.
  • Opsætning af fjernsyn 550 kr.
  • TV2 kanaler virker ikke 1.149 kr.
  • Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Handyman - boreopgave (gardinstænger, hylder) 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min bil vil ikke dreje
  • #2   8. jul 2015 Det kan være din servo som ikke er god mere, hvis du har en anden servo du lige kan prøve at smide i kanal 1 (styre kanal) og se om den virker så prøv det først har du ikke en ekstra servo liggende så prøv at sætte stikket fra ESC'en over i kanal 1 og se om der er liv i motoren. Virker ingen af de forsøgte ting, så er din modtager nok færdig.

• Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #4   9. jul 2015 Noget ligende skete for mig for en 14 dages tid siden. Det viste sig at være en sten som havde kilet sig fast inde i mørket under den tværliggende styre-stang.

Nogle gange ville jeg virklig ønske at det var lige så let at få den slag småsten ud, som det åbenbart er for dem at komme ind.

/Daniel

Kommentér på:
Min bil vil ikke dreje

Annonce