406 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Programeringskort. Programeringskort.

Hej nogen der ved hvordan man bruger et programeringskort, eller ved hvor man kan finde ud af det, det drejer sig om. En 120a esc mod class til 1/10 og med et tilhørende turnigy program box.
For 80a/120A turbo Esc.
Problemet er at jeg har skiftet fjernbetjening og modtager til en noget bedre.
Da den der var med til bilen, gjorde at bilen kørte fra mig da jeg skulle afprøve den, den er også lidt langsom til at slå i bak.
Har meget brug for hjælp, da der er en der meget gerne vil have bilen.
Håber der er nogle kloge der har brugt sådan en program box.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Programeringskort.
  • #1   25. jan 2018 har du lavet et basic setup på ESC. Efter du har skiftet sender?

• #2   25. jan 2018 Normalt skal du sætte ledningen fra bilens ESC (den der går i modtager) i programboksen. Så sætter du batteriet til bilen, og bilen op så den ikke kan køre sin vej og så tænder du den. Så skulle der komme lys i programboksen.

De fleste programbokse har et felt der refererer til en indstilling (eks 1: LIPO cutoff, 2: driving mode - frem/brems, eller frem/brems/bak etc) og så et felt der refererer til værdien af den indstilling; eks felt 1 LIPO cutoff, felt 2 der er værdien 1= 3.2 volt, værdien 2 = 2.4 volt etc).

Giver det mening? Felternes værdi skal du finde i manualen til din ESC (eller programboks)

• #3   25. jan 2018 Nej det gjorde jeg og det fiksede det. Tak.
    Og så ved jeg også hvordan en program boks fungere.
    Det er ikke sådan når man har leget med nitro i 5-6 år. Og købt el biler nu. : ) GG

Kommentér på:
Programeringskort.

Annonce