814 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Er den her Emaxx noget værd ? Er den her Emaxx noget værd ?

Hejsa.

Er blevet tilbudt denne emaxx dog med døde motorer, men kan få den til en ret god pris.

Det er en 2 gearet (aldrig hørt om det)

Men hurtigt spørgsmål, er den noget værd, tænkte at smide et par Brushless i og så duede det igen ??

Evt nogen der har motorer liggende de vil sælge ?

Og er bilen noget værd eller skal jeg holde mig langt væk fra den ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er den her Emaxx noget værd ?
  • #1   22. mar 2019

profilbillede
  • #2   22. mar 2019

profilbillede
  • #3   22. mar 2019 Som udgangspunkt er E-Maxx jo en fin bil.
    Hvis den ellers ikke fejler noget eller har de store mangler så tror jeg nu ikke det er et dårligt køb.

• #4   22. mar 2019 Det er en ældre dame du har der, model 3906, hvis jeg ikke tager fejl. Jeg har ikke selv den, men årgangen yngre. Mener dog, der skal opgraderes en del hvis du skal smide et BL sæt i den...
    Men prisen skal være god, hvis jeg selv skulle købe, da den er gammel.
    Ellers tjek denne side ud, vedr opgraderinger.
    http://www.robotwars.00server.com/emaxxupgrade.html

• #5   22. mar 2019 Så svaret til dit ene spørgsmål, hvis du skal ud og kører med det samme, så smid to nye titan motorer i den. Et BL system vil nok ødelægge den.....

• #6   22. mar 2019 Skal give 500kr for den, så tænker ikke det er galt ? Og troede godt den kunne spise en Brushless motor.
    Men skidt pyt jeg køber den nok og vil så lede efter upgrades og få den ud at køre i en fart smiley

• #7   22. mar 2019 Læste lige inde på siden der, ligner en kæmpe omgang hvis man skal gøre den holdbar til bare lidt power, især pga gear..

• #8   22. mar 2019 Lars Rc har haft motor sæt til sådan en fætter

• #9   22. mar 2019 Jeg køber den her istedet for, idag smiley

Traxxas slash 4x4

profilbillede
  • #10   22. mar 2019 Selv om jeg elsker mig e maxx så tror jeg det er en god ide, traxxas e maxx er ude af deres sortiment, men der er andre der laver dele til e maxx’en.

• #11   22. mar 2019 En Slash 4x4 går man aldrig fejl af. Har selv en, og den får dæleme prygl, men den går sgu aldrig i stykker...

• #12   22. mar 2019 Fedt mht slash, er på vej over efter den nu smiley

• #13   22. mar 2019 Jeg havde den 3906 emax fra ny dengang da den udkom hvor jeg smed et hobbywing brushless kit i til 4s lipo , den lille 80a esc og en 3674 2200kv motor også med 2 speed gearkasse , den døde aldrig og renoverede ikke gearkassen i den tid jeg havde den , men det er en af de svage version emax og ikke beregnet til 6s bashing .

• #14   23. mar 2019 Jeg har bygget en del E-maxx’s gennem min tid, og hvorvidt den første model 3906 kan holde til brushless, afhænger mest af hvordan den bliver kørt. Som udgangspunkt bør Idler gear’ne skiftes til nogle i stål, drivlinjen bør skiftes til CVD’s og differentialerne bør skiftes. Et andet svagt punkt er bulkheads, som med fordel også kan skiftes.

Hvis du bare skal trille rundt i haven, så skift tingene efterhånden som de dør. Nogle dele er dog udgået, så kan være svære og dyre at finde.

Du kan finde lidt inspiration i mit galleri. Her ee de E-maxx’s jeg byggede tidligere.

• #15   23. mar 2019 Jeg vil sige til stille bashing er 4's combo ok ,vil så sige at alle mine andre emaxxer har jeg ikke lavet nogen opgraderinger på (kun min alumaxx)heller ej min søns og vi køre 6s på dem og de er ik til at slå ihjel det eneste der er gået i stykker her er et bagtårn pga bilen har været udsat for massiv rullefald smiley

Kommentér på:
Er den her Emaxx noget værd ?

Annonce