550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Stewe B
Stewe B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

udstødning tilstoppet udstødning tilstoppet

hej jeg er ny her har købt nitro bil T Maxx off road har igår kørt den til det der med de første 5 tanke stille og roligt det gik rigtigt godt. Så skulle der så køres med mere hane på jeg har så det problem at min udstødning lukker til lige i udgangshullet det er lige som det er krystaler det er sten hårdt hvad gør jeg forkert. Håber at i kan hjælpe mig
Hilsen
Stewe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstødning tilstoppet
  • #1   13. maj 2007 hvad nitro køre du på ?

• Stewe B
    Stewe B Tilmeldt:
    maj 2007

#2   13. maj 2007 Hej Martin

Jeg køre på Black Demon 25%

Hilsen

Stewe

• Stewe B
    Stewe B Tilmeldt:
    maj 2007

#3   13. maj 2007 Hej Martin
    Jeg har købt det hele hos morfars.

Hilsen

Stewe

• #4   13. maj 2007 Du har vel ikke en temp gun så du kan holde øje med temperaturen?

• Stewe B
    Stewe B Tilmeldt:
    maj 2007

#5   13. maj 2007 hej alle
    Jeg har ikke en temp måler. jeg tror selv at det er noget med blandingen jeg har kun kørt asfalt ind til nu og jeg kan ikke skille min udstødning ad den er ud i et. Når jeg fyre den af ryger den lige i starten, et par sek. tomgang og så fuld hane så kommer der røg lige i starten. Den er meget kvik den tager gassen lige med samme ikke nogle døde punkter. Har ikke rørt nogle af skruerne endnu på kaburatoren

Hilsen

Stewe

• #6   13. maj 2007 Jeg er også nybegynder, så jeg kan som sådan heller ikke hjælpe.

Men for mig lyder det som du kører med en mager blanding. Jeg er også lige færdig med at køre til, og med en fed blanding (som den jo helst skal være, hvis du ikke har justeret noget endnu) skal den hoste lidt inden den tager fat, når du giver fuld gas pludseligt. Læste også, at du skal se røg fra udstødningen helt op til 90% fart, ellers er blandingen for mager!

Jeg kan kun anbefale at købe en tempgun (2-300kr). Min nye bazooka pro kom helt op på 165º i starten. Manualen siger max.130º, så hvis ikke jeg holdt øje med temperaturen, ville motoren højst sandsynlig have sat sig fast.

Jeg skrev en tråd med mine erfaringer her:

http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=26172

• Stewe B
    Stewe B Tilmeldt:
    maj 2007

#7   13. maj 2007 Hej Renè

Jammen så er vi nybegyndere begge to og vi skal jo lige lære det jeg tror også det er noget med blandinger jeg har kun lidt røg lige i starter når jeg fyre den af men slet ikke så meget som du skriver om det jeg har er kun lige de første par meter og så er det slut resten af vejen op i fart. Ja jeg skal nok se at få købt en Temp. Måler.

Hilsen

Stewe

• #8   13. maj 2007 Mads J, det var nu heller ikke det med den stoppede udstødning, jeg drog min konklusion ud fra. Det er den måde han beskriver optrækket og den manglende røg. Min kører stadig lidt fed blanding, og der er rigeligt med røg at se, og den hoster også lidt før den rigtig tager fat.

Også derfor jeg skriver, at jeg nok ikke kan hjælpe smiley

• Stewe B
    Stewe B Tilmeldt:
    maj 2007

#9   13. maj 2007 Hej med jer alle sammen

1000 Tak for jeres gode råd. Jeg er lige kommet ind efter at have været ude at brænde 10 - 12 tanke nitro af jeg har så haft fat i skruerne på kaburatoren den fik så alt for lidt at leve af nu sparker den bare r.. og jeg har også fået fin blå røg tomgangen blev så alt for høj så den er så også blevet justeret. OG INGEN PROBLEMER MED MIN UDSTØDNING. Ved ikke rigtigt hvad det var for nogrt den gjorde der lige i starten men nu køre det. Noget helt andet jeg bor lige omkring Næstved her på sjælland er der nogle steder her omkring hvor at i mødes og køre lidt ræs. Endnu en gang tusind tak for jeres gode råd og hjælp.

Hilsen

Stewe

• #10   13. maj 2007 Fedt at det lykkedes smiley Der er ikke noget så irriterende som når noget ikke virker, og man ikke ved hvorfor!

Køresteder omkring Næstved kender jeg desværre ikke. Jeg overvejer selv at melde mig ind Greve RC. Ser ud som en rigtig god klub.

• #11   13. maj 2007 en anden gang så giv bolden videre til morfars... de har pligt til at hjælpe dig når du har købt deres produkt .... har set flere kunder som har købt morfars og kommer til holte fordi morfars ikke vil hjælpe/forstand på det...

Kommentér på:
udstødning tilstoppet

Annonce