669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Jones u
Jones u
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

RC drift! hvad mangler der til denne? RC drift! hvad mangler der til denne?

Er helt ny til RC verdenen, men er utrolig vild med rigtige biler. Desværre er det lidt svært selv at få råd til en rigtig drifter, så er faldet over RC hobby'en smiley

Har fundet denne bil:
http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=3_24_34_59&products_id=4958

Hvilke ting præcis mangler jeg før den er køreklar? og er det ikke en god bil? tænker mest på den er baseret på TT-01.

Mvh. Jones

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC drift! hvad mangler der til denne?
  • #1   16. sep 2007 Required Items (Sold Separately)
    R/C Unit: Expec GT-I or 2-channel R/C system Battery: Tamiya 7.2V Racing Pack or equivalent

Så du mangler et batteri og sender samt modtager.

Jeg ved der er flere der er vilde med TT-01D og mindst lige så mange der anbefaler den. Jeg har personligt ikke erfaringer med den bil.

• #2   16. sep 2007 hej Jones ..
    og velkommen til en hobby med fart på ..
    den bil du henviser til er med garenti en god og solid bil . og du skal ikke lede hele verden rundt for at skaffe dele når du smader noget .. tamiya er nok det mærke som der er flest forhandler af i dk . så du kan altid finde nye dele . vilket er miget vigtit fordi der altid går noget i stykker . også for folk der har kørt i mange år .

hvad du mangler er lidt svært at sige for de det er jo ikke miget de skriver . men den er ikke rtr (ready 2 run eller klar til at kører )) så ville det stå der .
    men jeg vil gætte på at du skal ..købe batteri lader sender modtager og muske en servor ...
    alser du skal nok rigne med en lille tusse oven i ...du kan sef også købe brugt så er prisen ca det halve ..

men jeg vil forslå dig at købe det hele brugt . sålenge vi snakker el bil kan det ikke gå helt galt med en brugt . og vis du køber nyt og så efter 14 dage finder ud af at det ikke lige er noget for dig med rc så står du med et sæt som du kun kan få det ½ af hvad du selv gav for det ..

der er så meget brugt for tiden at du nemt kan finde et godt og billi sæt . og vis du så bliver bidt af rc kan du altid købe noget nyt .. men for en 1000-1500 kr så har du et godt brugt sæt .

håber du kan bruge mit svar til noget . og skulle der værer andet du lige skal have svar på så skriver du barer igen . du skal også værer velkommen til at sende mig en mail med dine spørsmål

mvh gomme ...

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#3   16. sep 2007 Hold da op smiley tak for de gode og uddybende svar . Må hellere skrive til butikken, og høre ang. den servo.

Nogle der kan anbefale denne model udover Jørgen G?

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#4   16. sep 2007 Er det her korrekt så?

Tamiya TT-01D Drift Spec Chassis
    - Model Subaru Impreza WRC2004
    Power Servo
    Modtager DLX (27mHz)
    Frekvens krystal (27MHz AM)
    Kontrol (27mHz AM)
    Performance 7.2v - 3300 mAh
    Li-ion Charger (LiPo)

??

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#5   16. sep 2007 [img](link fjernet)

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#6   16. sep 2007 Her er et billed af det (link fjernet)

• #7   16. sep 2007 nej din lader er forkert

køb den her (link fjernet)

eller selvfølgelig en anden hvis det er det her var bare et eksempel jeg har lillebroderen til den og den er også god de sælger den bare ik mere

håber det hjalp ellers ser din liste god ud

/-\

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#8   16. sep 2007 Men ellers er det alt hvad jeg behøver, for at komme igang?

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#9   16. sep 2007 Et eksempel smiley og helst ikke HBX!

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#10   16. sep 2007 har fundet denne her: (link fjernet)

Hva siger i til den ?

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#11   16. sep 2007 Andre? og hvor svært er det egentlig at samle en bil selv. Har aldrig prøvet det før nemlig?

Og tak igen alle sammen, er kanon med så mange gode svar så hurtigt.

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#12   16. sep 2007 ja ok... lyder jo ikke så svært.. + det bliver ca. 1000 kr billigere på dne måde smiley nogle steder på sjælland hvor der bliver kørt drift?

• #13   16. sep 2007 Jones U
    Jeg vil personligt hellere vælge en yokomo end en tt-01
    tt-01 er en hobby-stadie-bil hvor den Yokomo du linker til er en baneracer bygget om til drift. Og den kan skam sagtens bruges til griprace også.

• Jones u
    Jones u Tilmeldt:
    sep 2007

#14   16. sep 2007 Ja mener, baner eller andet. Er jo ikke kun fedt at fræse rundt ude på vejen smiley

Jacob- så du vil mene man skal smide de ekstra penge efter den eller hvad?

• #15   16. sep 2007 Ja, helt klart. men man skal være forberedt på at man køber en lidt mere professionel racer. Så delene er dyrere og der er mange flere opsætningsmuligheder som kan få nybegynderen til at kradse sig i hovedbunden MANGE gange. Men når man ved hvad alle de forskellige indstillinger gør (Som KPI, Camber, Caster, Toe-in/Toe-out osv...) Så er der ikke nogle problemer. Den kører fint

Kommentér på:
RC drift! hvad mangler der til denne?

Annonce