395 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

motor starter godt, men kører ikke??? motor starter godt, men kører ikke???

jeg har en atomic warhead som ikke vil køre den starte i første ved at jeg hælder et par dråber nitro ned i kabu men så går den ud ligeså snart det er brugt op og jeg kan se på slangene at der kommer nitro hen til den der guld skrue men det kommer ikke længere end der til så skal den skiftes og hvis ja hvor kan jeg købe en henne??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor starter godt, men kører ikke???
  • #1   3. okt 2007 Prøv at pille karburatoren af, og rens den, der skal ikke meget til at lukke den, det kan også være en fordel at sætte et brændstoffilter på, når du samler den igen.

• #2   3. okt 2007 Pust i den slange der sidder i udstødningen, smiley

• #3   3. okt 2007 ok jeg prøver lige at pille kabu af

• #4   3. okt 2007 Inden du skruer skruerne ud, så skru dem i bund og tæl omgangende, så ved du hvor de sad før.

• #5   3. okt 2007 vis den skal skiftes ..jeg vil tro at du skal skifte hele karburatoren vis du skal skifte noget .. men jeg vil lige umelbart mene at det er tanken den er gal med .vis der ikke kommer nok tryk på så suger den ikke nok brendstof ind og så vil den gå ud ...men prøv at tag slangen af på udstødingen og på kaburateren ..så sætter du en finger på den slange fra kaburatoren . og så puster du som en gal i den anden slange alser den du to af ved udttødingen ...og så skulle du gerne kunde mærke om der er en utæt hed et sted og er der det eller begynder nitroen at boble som om det koger så er det tanken der skal skiftes ..

vis du skal bruge noget nyt så har jeg både tanke og karburator ...til at ligge ..

mvh gomme

Kommentér på:
motor starter godt, men kører ikke???

Annonce