Søger en super flink person til hjælp. Søger en super flink person til hjælp.
hej igen
jeg ved ikke om det er muligt at skrive for meget i det her forum, men hvis det er, så er jeg ihvertfald ingen undtagelse.... =)
men som overskriften siger, så tænkte jeg på om der var en flink person, som er villig til at hjælpe mig med at få det hele til at spille max på søndag i dianalund inden løbet.
jeg kommer kl 12:00 altså en halv time før løbet, så der lige er tid til at få det til at fungere, og jeg kan forhåbentlig nå at ræse lidt med jer andre =)
det drejer sig mest af alt om lidt indstillning af min splinternye karb (Walbro WT 813) , da den gamle er stået af ..
den er lige bestilt i dag, så den skal sq nok nå frem inden løbet hehe
jeg ville være MEGET taknemmelig hvis der er en flink person der ville hjælpe mig til at få blandingsforholdet og andet der ellers skulle være galt til at spille max, så jeg har en chance for at følge med i løbet
min første large scale
jeg har heller aldrig haft nitro kun el, så det der med at skrue på skruer er meget nyt for mig
dec 2003
Følger: 27 Følgere: 42 RC-enheder: 3 Emner: 35 Svar: 458
men der er altid et par flinke gutter derude som sagtens kan hjælpe dig.
Ved ikke om mikkel kommer, men han har meget styr på de benzin motore..
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 60 Svar: 272
jeg ville virkelig sætte pris på noget hjælp=)
er helt ny, og det eneste jeg kan indstille på en karb for eksempel er grund indstillingerne hehe=)
men jeg skulle have hørt at min karb (WT 813) er svær at indstille? kan du godt fixe den alligevel?=)
Søger en super flink person til hjælp.