Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kill switch til nitro anbefaling
  • klaush
    klaush Tilmeldt:
    maj 2020

Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 33
    #1   21. apr 2022 Det lykkedes at få failsafe til at virke så den bremser når signalet forsvinder.

Vil i stole på det eller vil i bruge en ekstra der er sat til channel 3?

• #2   21. apr 2022 Altså jeg har aldrig haft nogle problemer med failsafe funktionen i mit radiogrej.
    Så jeg ville da stole på det fungere, nu ved jeg ikke hvor meget du har testet det på din bil om det kun har virket en gang eller om du har lavet flere prøve forsøg?

Hvis du har lavet flere succesfulde forsøg lad os bae sige 5, så ville jeg ikke have nogle problemer med at stole på det virker når det skal også.
    Dog er den ultimative test jo at tage bilen med et sted hen hvor du kan teste det sådan for "alvor" en bane eller en grusgrav. Jeg ved ikke lige hvor det er du bor henne.

Men tag bilen og en god makker med et sådan sted hen og tøf lidt rundt og mens du har fingeren let på gassen så slukker du for sender og så skulle bilen jo gerne standse med det samme.
    Lad din makker være i nærheden af bilen så hvis det værste skulle ske at bilen fortsætter så kan din makker følge efter den og råbe dig an. Så kan du også hurtigt tænde for sender igen.

Jeg mindes at vi testede vores failsafe funktion på denne måde i en grusgrav for mange år tilbage.

• klaush
    klaush Tilmeldt:
    maj 2020

#3   21. apr 2022 Jeg har kun testet ved at slukke senderen og der har det fungeret hver gang. Men ja det giver god mening at ha fat i en, når man skal teste mens den kører.

Tænker at jeg lader det blive ved det og hvis jeg så har lidt ekstra penge der brænder i lommen, så kan jeg kigge nærmere på noget ala Bumble Bee Nitro Kill Switch fra killer rc. Jeg kan godt se fordelen i at kunne slukke for den på senderen

• #4   22. apr 2022 Nu ved jeg ikke hvor mange penge der brænder i lommen på dig, men hvis det er nok til at investere i et bedre radio anlæg så ville jeg nok vælge det frem for det andet men igen det er jo hvad man selv syntes man har størst behov for.

• klaush
    klaush Tilmeldt:
    maj 2020

#5   23. apr 2022 Jeg har en sanwa mx-v til de andre biler. Ved ikke om den er bedre

• #6   23. apr 2022 Uden at skulle nedgøre HPI's radio systemer, såh vil jeg nok alligevel sige at dit Sanwa MX-V system er bedre.

Så jeg tænker faktisk det er værd at anskaffe en ekstra modtager eller hvis du har en til at ligge.
    Det kommer jo også lidt an på dit eget indtryk af hvordan dit Sanwa system fungere i forhold til HPI systemet.

Det er jo til syvende og sidst dig som skal bruge det.

• klaush
    klaush Tilmeldt:
    maj 2020

#7   24. apr 2022 Jeg overvejer det. Der er vidst en failsafe funktion i sanwa, så det skal undersøges. Og så må jeg se om der kommer en modtager til salg brugt. Syns de er lidt for dyre fra ny af.

• #8   25. apr 2022 Det er failsafe i din Sanwa også, på kanal 2. Jeg skimmede lige manualen til den.
    Modtagere kan koste en mindre formue. Du kan jo også bare vælge at køre med dit HPI anlæg og se hvordan det går.
    Hvis du stadig er på jagt efter en ekstern failsafe, så kan du kigge på nogle af disse.

https://www.hobbydirect.dk/shop/fjernstyret-hobby/rc-tilbehoer/til-nitrobiler/failsafe.htm

https://superhobby.dk/shop/fail-safe-vandtaet-3972p.html

Hmm, jeg syntes ikke de er så nemmer at finde mere som de var engang, før hen der havde alle RC forhandlere minimum en failsafe og ofte flere at vælge imellem.
    Nå men det er nok fordi at langt de fleste radio systemer har det indbygget i dag, så er efterspørgslen på de eksterne ikke så stor længere.

Kommentér på:
kill switch til nitro anbefaling

Annonce