306 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Martin P
Martin P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Ingen tilførsel af brændstof? Ingen tilførsel af brændstof?

Hej smiley
Jeg er helt ny på området, og jeg fik bare en nitrobil af min søsters kæreste. Problemet med den er, at den ikke kan starte. Jeg kan godt starte den, hvis jeg tilfører lidt brændstof direkte ned i karburatoren, men når det så er brænd af, så går den ud. Det er som om den ikke suger det ned. Hvad kan jeg gøre? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen tilførsel af brændstof?
  • Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    maj 2008

#1   6. maj 2008 Er der ingen der ved det? smiley

• #2   6. maj 2008 hvis den har stået stille længe så skift brændstof slangerne ud, gammelt nitro bliver til sovs... og prøv og rens karburatoren samtidigt.. det sku hjælpe.

• #3   6. maj 2008 Tjeck om der i tomgang er åbnet en smule fo benzinen prøv evt. at give lidt gas når i hiver i snoren.

• Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    maj 2008

#4   6. maj 2008 den har stået stille længe, men den kan jo sagtens starte når jeg putter lidt nitro i karburatoren.. og det har jo også været igennem slangen inden jeg putter det ned i karburatoren? smiley

• #5   6. maj 2008 tjek at det gummisegl som sidder i låget/dækslet til tanken slutter tæt, det kan være der ikke er det vaccum som der skal til så der kommer falsk luft ind i systemet.
    Hvis du holder en finger for udstødningen mens du hiver i trækstarteren eller bruger rotor start osv. hvis ikke der flyder brændstof op gennem slangen fra tank til karburator så er det enten seglet i tank dækslet der ikke slutter til kraven af tanken
    Der kan også være revner i slangerne fra tank til karb. eller slangen fra udstødning til tank
    eller en utæthed ved karburator.

Håber dette hjælper

• Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    maj 2008

#6   6. maj 2008 Der var da i hvert fald en del jeg lige kunne prøve. Tak for det Danny smiley

• Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    maj 2008

#7   6. maj 2008 I andre må også gerne komme med nogle ideer til hvad det kan være smiley

• #8   6. maj 2008 der sidder en slange fra udstødningen til tanken... sidder den på?

• #9   6. maj 2008 hvis den ikke gør så kommer der ikke noget tryk i tanken så der ikke kan komme nitro ud til motoren... og prøv som de andre siger at sætte nye slanger på!

• Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    maj 2008

#10   6. maj 2008 Jeg tror den var lidt utæt ved selve låget til tanken, så jeg fiksede en anden pakning og satte på og stripsede slangerne godt fast og så kom den igang, men blev nød til at slukke den fordi den gik helt amok med omdrejninger så jeg ville lige stille lidt på den, men så kunne den ikke andet end starte og hurtigt slukke igen :s

Kommentér på:
Ingen tilførsel af brændstof?

Annonce