Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanaler
  • #1   15. jun 2008 Hvad har du på den 5 kanal.. du har kun 4 kanaler i i pindene, de sidste kanaler bruger du ved hjælp af knapper på betjeningen, det kan godt være din betjening er en 8 kanals, men er den bygget ud til 8.

• #2   15. jun 2008 Hvis det er den graupner som der er billede af i din profil, er den ikke udbygget endnu, det kræver at du køber diverse kontakter, osv for at kunne bruge de kanaler.

• #3   15. jun 2008 Ja jeg har kun funktion i de fire kanaler med pindene. Den er ikke udbygget, men vidste bare ikke hvordan man får de sidste kanaler til at fungere, til hvis jeg f.eks. får opklappeligt landningstel.
    Men er det bare kontakter som du skriver?

• #4   15. jun 2008 Ja du skal have fat i de originale graupner moduler, de skal så bygges ind i senderen, og sættes i de stik der er på printet, jeg tror faktisk jeg har et par stykker liggende, hvis du åbner din sender, sidder der sikkert række stik hvoraf de fire er tomme, så går der sikkert ledninger fra de andre, og op til pindene.

• #5   15. jun 2008 Lige præcis, der sidder 4 tomme pladser. Okay, er det nogle du har interesse i at sælge hvis det var?

• #6   15. jun 2008 Jeg skal først lige over og se hvad det er for nogle moduler jeg har, og om det overhovedet er noget du kan bruge samtidig skal du lige lægge et billede ind af stikkende eller måle længden på stikkende, og tælle benene i dem, hvis det kan bruges kan du få dem meget billigt da jeg ikke skal bruge dem.. : )

• #7   17. jun 2008 Bemærk at Graupner kalder deres 4 kanalers anlæg for et 8 kanalers....
    Og et Graupner 4 kanalers er hos andre et 2 kanalers.......

Så dit anlæg er på 4 kanaler, men kan udbygges til 7 kanaler.

Check hvad det vil koste at udbygge det, og hvis det er mere end ca. kr. 500, så ville jeg overveje at skifte anlægget helt ud, f.eks. med et Futaba 7C 2,4ghz (Set til US$ 250 hos http://www.toyeast.com )

Kommentér på:
Kanaler

Annonce