E-revo med Mamba Monster 1/8 {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Har lige nogle spørgsmål til jer eksperter.
1. Jeg har set at, der udkommer en E-revo med Mamba Monster 1/8 her på et tidspunkt, men jeg vil, så høre om det er billiger at købe e-revo'en uden Mamba Monster også installere Mamba Monster bagefter?
2. Er det et støre projekt, at sætte et Mamba Monster sæt på eller er det lige til?
3. Kan man indstille Mamba Monster sættet til kun at køre med halv fart. Ligesom Traxxas VXL sæt, som kan indstilles til forskellige fart grænser, så når man trykker gassen helt i bund køre, den ikke så hurtigt.
4. Vil i foretrække at købe en E-revo?
5. Er der noget skid / mangler på den, som kunne havet været bedre?
På forhånd Tak.
Håber i kan give jer tid til at svare.
Med venlig hilsen
Daniel B.
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 15 RC-enheder: 3 Emner: 97 Svar: 204
Den nye e-revo brushless kommer med 2,4ghz anlæg og det er klart bedre end det nuværende anlæg. Det man kan opleve ved at opgraderer en standard e-revo med Monster Max er at bilen hakker ved accelleration . Det sker ikke med 2,4 ghz anlægget.
Personligt vil jeg vente til den kommer på marked og så købe den i England . Pundet er lavt og du skal ikke betale told og moms.
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 12 RC-enheder: 9 Emner: 5 Svar: 86
Det er noget dyrere at opgradere end at vente på den Brushless edition der kommer her i for-sommeren. Men vil man have den NU så er det jo bare at opgradere. Der er bare det at Mamba Monster combosættet er i restordre, og ingen kan komme med en dato.
Inde på traxxas-forum kan du læse dig frem til at Mamba monster combo er det eneste der kan holde i længden, på en så "stor" bil.
Hvis du kan vente så vent på at den kommer færdigbygget. Men glæd dig, bilen bliver 10 gange så fed at køre med når den har så meget power
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 3 Emner: 28 Svar: 101
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
http://www.castlecreations.com/products/mamba_monster.html
http://www.castlecreations.com/products/castle_link.html
mar 2008
Man kan ikke ændre på noget så den lige pludselig er i stykker?
Det er vel kun styrken i ESC'en?
Med venlig hilsen
Daniel B.
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
mar 2008
E-revo med Mamba Monster 1/8