385 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
1 Svar
At indstille en Kalee KL motor At indstille en Kalee KL motor
Heej Seje RC mennesker :b
- Jeg har en Kalee KL ( http://www.kalee.com/model/101543.htm )
Og kunne faktisk godt tænke mig at hører om nogle her inde fra har nogle motor indstillinger som man skulle advende til at få den korrekte blanding af Nitro, Luft Osv....
Min manual er ikke på dansk eller engelsk og er ikke i nærheden af bilen ( Smidt ud )
Nogle som har nogle indstillinger til hvor man skal stille de forskellige skruer osv
Så skriv den venligst til mig
//Mikkel Bering
0 synes godt om
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 45 Svar: 155
Én ting af gangen...
1. jeg har selv haft den bil som den første..... (Købt brugt) den kørte først fint efter at jeg havde haft den med til en forhandler i esbjerg RCMODELS (Tak for den gode service i min tid som nitro kører!) Bilen kørte super MEN er en meget billig bil og dermed også samme kvali....
2. hvis du søger lidt rundt her på siden i forumet så falder du helt sikkert over mange derhar søgt div. standart indstillinger til deres nitro motor
3. køb nitro bogen eller nitro dvd´en der står/ vises meget godt og de er til for det samme som du søger.
4. Find nogen som bor i nærheden som har forstand på det, og lad dem hjælpe dig med at indstille og lytte til motoren.
5. husk du skal indstille motoren TIT! motoren skal indstilles efter vind og vejr. div. temp og luftfugtighed osv....
håber du kunne bruge det til noget....
mvh pbp
At indstille en Kalee KL motor