982 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Umulig at indstille - Cylinderkit færdigt ? Umulig at indstille - Cylinderkit færdigt ?

Hej.

Jeg kan simpelthen ikke få indstillet min Zenoah GR230 motor på min FG sportsline, selv med start fra standard indstillinger skaber den sig.

Symptomer er når man slipper gassen fra topfart, og giver gas igen, så siger den bare baaaah, og hvis man er heldig kan den reddes ved at lege lidt med gassen, men det meste af tiden dør den bare, og er ikke nem at starte igen, karburator har været pillet totalt fra hinanden, og lagt i blød i benzin, og renset med trykluft bagefter, der sidder sådan et elendigt K&N Powerfilter på bilen, men det kan vel ikke være derfor den skaber sig ?

Jeg har bestilt et standard filter fra fg-hobby.dk som skal monteres ligeså snart det kommer.

Kompression på cylinderen føles ikke specielt god, jeg har læst man skulle kunne løfte bagenden af bilen med trækstart uden den ruller helt ud, det kan jeg ikke, den er dog ikke voldsomt svær at starte når den er kold, fuld choker, 2 ryk i trækstart, choker fra, og så et ryk så er den igang, tomgang virker dog ikke 100% stabil, den er utrolig høj på kold motor.

Jeg har dog en kompressions måler, men mangler nogen tal på hvor meget kompression der faktisk skal være på sådan en bil.

Nogen forslag inden jeg køber nyt cylinderkit, pakninger osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Umulig at indstille - Cylinderkit færdigt ?
Kommentér på:
Umulig at indstille - Cylinderkit færdigt ?

Annonce