896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

HJÆLP til Min Kyosho DBX Nitro Buggy HJÆLP til Min Kyosho DBX Nitro Buggy

Hej RC jeg har lige idag købt en helt ny Kyosho DBX Nitro Buggy hos Morfars og jeg kan ikke få den startet, eller jo det kan jeg godt men den vil ikke køre. Jeg har også købt et Nitro starter kit til den, hvor jeg bruger den glødestarter som er med, og den bliver slet ikke varm når man holder på den med hånden. HÅBER I KAN HJÆLPE MIG:

Mvh: Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP til Min Kyosho DBX Nitro Buggy
  • #1   29. maj 2010 Ja lad glødestarter helt op før brug, og husk at læse manualen
    om hvordan bilen skal stå. I low speed og High speed nålen,
    der må også stå hvordan den skal køres ind.

• #2   29. maj 2010 grunden til den ikk kan køre er at den står fed i blandingen.. men det skal du først ændre når den er tilkørt

• #3   29. maj 2010 Når jeg sætter min glødestarter på motoren og trækker i snoren, starter den måske men den går hurtigt ud igen, ? ? ? ... OG min glødestarter har ligget til ladning i flere timer nu, og den bliver stadig ikke varm hvis man sætter hånden på.

• #4   3. jun 2010 Ja du kan ikke mærke om den virker bare ved at sætte hånden på den, der skal som Simon skriver sættes et gløderør i den, for det er ikke selve glødestarteren der bliver varm, men den lille tråd der sidder i gløderøret

Kommentér på:
HJÆLP til Min Kyosho DBX Nitro Buggy

Annonce