1.302 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Problemer med Traxxas dobbelt servo ? Problemer med Traxxas dobbelt servo ?

Er der andre end mig der har oplevet problemer med Traxxas dobbelt servo system ? feks E-Revo eller Summit.

Jeg har problemer med begge disse biler.
De drejer skarpere til den ene side end til den anden.
Faktisk er servo kraften til den ene side meget svag, kan næsten ikke dreje hjule når den holder stille og der er tydeligt større venderadius til den side, når den kører.
Bliver servoerne så hurtigt skidt eller er det modtageren der er dårlig ? hvad er problemet ?

mvh
Jimmy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med Traxxas dobbelt servo ?
  • #1   1. aug 2010 Har du skruet på de to runde på fjernsytringen man kan skrue på? Det er måske dem der gør den kun drejer lidt til den ene side

• #2   1. aug 2010 har lidt ala samme problem med min e-revo, hver gang jeg kører skal den indstiles fra ny ellers så kører den skævt

Martin: hvinke seroer er gode? hvordan ser man det?

• #3   1. aug 2010 Jeg har smidt en Savöx SC-1256TG Digital Servo 20kg i min E-Revo, den er både hurtigere og kraftigere end de to std Traxxas servoer.
    (link fjernet)

• #4   1. aug 2010 Jeg har præcist sammen problem i min E-Maxx. Skal have købt alu styretøj også få sat den Sävox servo i der ligger klar til det:)

• #5   1. aug 2010 Når det så er sagt så burde standard servoerne fungere fint til almindelig brug. Må indrømme jeg aldrig har haft problemer med dem. Vil gætte på en af dine servo´er er delvist stået af, eller at dit servo linkage er indstillet forkert.

• #6   2. aug 2010 Frederik W, ikke køb det, Kun servox servo, har den selv, uden alu, og tror bare den bliver dårliger af det.

• #7   2. aug 2010 Anders H: smiley var det en joke ?.. du mener trim ?... jaaa, det har jeg skruet på smiley

Den kører ikke skævt, altså trækker til en af siderne, men servo kraften er bare dårligere til den ene side.

Jeg kører også med en enkelt servo (metal 20kg) på min E-Revo, men havde samme problem med den, så jeg var bare ude efter et svar på problemet.
    Jeg har kørt meget lidt med Summiten og problemet kom igår.

Jeg har ikke rørt ved fabriksindstillingerne af styrelinkene

Kommentér på:
Problemer med Traxxas dobbelt servo ?

Annonce