505 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Hirobo Shuttle plus -Helikopter Hirobo Shuttle plus -Helikopter
hej, en af mine bekendte har byttet sig til en Hirobo Shuttle Plus helikopter. dog har han ikke noget at bruge den til, og vil gerne sælge den.
den er næsten ubrugt, dog byttede han kun med helikopteren. dvs uden anlæg, starter og diverse
her er så lige et par spørgsmål:
hvad skal jeg byde ham ?
hvad kommer det Ca. til at koste at få den til at flyve med noget ordenligt grej ?
er det realistisk at jeg (uafaren) kan flyve den, uden at skulle betale flere 1000 kr i reservedele?
0 synes godt om
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Du kan IKKE flyve den som nybegynder, det tager lang tid at lære og flyve med en helikopter..
Vil du køre mere i det, så køb en simulator til Pcen, og kig evt efter en Raptor 50 eller måske en Hirobo Sceadu Evo 50, dem kan du få stumper til og de er meget billige, både i indkøb og dele..
Karsten
nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
heller ikke hvis jeg har nogen erfaring generelt inden for RC ?
dvs. at helikopteren ikke rigtigt er noget værd ?
apr 2004
Kig evt på www.rotordisc.dk
Nej, du kan ikke flyve med en helikopter bare fordi du har kørt med bil eller fløjet en flyver før..
Køb en simulator, og tæv den på pc, så kan du starte lidt op med nogle hoovere øvelser med Heli
Karsten
nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
mange tak for hjælpen.
jeg kunne måske stadig godt finde på at købe den, hvis jeg kan få den billigt. har du så nogen ide hvad det koster at få den ud at flyve med noget ordenligt grej ?
hvad skal jeg byde ham for helikopteren(tror ikke han vil havde ret meget for den)
så vil jeg selvfølelig prøve med simulator først og få venner og gå ned i den lokale RC forening for at få vedledning om at flyve
apr 2004
Dem jeg nævnte før kan fåes for ca 2000-4000 kr flyveklar dog uden modtager.. Men så er de osse helt flyveklar med modtageren..
Lyder som en meget god ide og få noget hjælp.. Det er en kæmpe opgave at sætte sådan en helikopter op i senderen.. Bare det tager flere dage hvis ikke man har prøvet før, og det skal gøre helt korrekt før den flyver som ønsket..
Karsten
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 21 RC-enheder: 7 Emner: 14 Svar: 403
Hvis at den virkelig er i god stand, så burde den være 500kr værd, det er alstå så som stock, opgrades koster lidt extra, al EL til den kommer til at koste fra 1400kr og så ellers lige så højt op som hjertet begærer.
Jeg har selv Hirobo, det er lækkert grej de laver, men få fat i en nyere, du vil kunne få en nyere billigere i længden, stumper osv er ved at være svære at skaffe som Karsten skriver, og hvert styrt blir derved dyrre.
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 21 RC-enheder: 7 Emner: 14 Svar: 403
modtager og sender er lidt dyrt, men en DX6i fåes rimeligt billigt med modtager i forehold til andre kvali sendere, selve helierne fra HK er under 1000kr flyveklar, og et styrt koster gerne under 200kr.
Hirobo Shuttle plus -Helikopter