505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bastian J
Bastian J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hirobo Shuttle plus -Helikopter Hirobo Shuttle plus -Helikopter

hej, en af mine bekendte har byttet sig til en Hirobo Shuttle Plus helikopter. dog har han ikke noget at bruge den til, og vil gerne sælge den.

den er næsten ubrugt, dog byttede han kun med helikopteren. dvs uden anlæg, starter og diverse
her er så lige et par spørgsmål:
hvad skal jeg byde ham ?
hvad kommer det Ca. til at koste at få den til at flyve med noget ordenligt grej ?
er det realistisk at jeg (uafaren) kan flyve den, uden at skulle betale flere 1000 kr i reservedele?

Andre forumemner med "Hirobo Shuttle plus"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hirobo Shuttle plus -Helikopter
  • #1   23. nov 2010 Lad være med at købe den.. det er en udgået model som du kan få meget svært ved og få stumper til..

Du kan IKKE flyve den som nybegynder, det tager lang tid at lære og flyve med en helikopter..

Vil du køre mere i det, så køb en simulator til Pcen, og kig evt efter en Raptor 50 eller måske en Hirobo Sceadu Evo 50, dem kan du få stumper til og de er meget billige, både i indkøb og dele..

Karsten

• Bastian J
    Bastian J Tilmeldt:
    nov 2009

#2   23. nov 2010 Karsten K

heller ikke hvis jeg har nogen erfaring generelt inden for RC ?

dvs. at helikopteren ikke rigtigt er noget værd ?

• #3   23. nov 2010 Jeg kan dog se der stadig fåes stumper til den her i DK, jeg tror jeg forvekslede den med en ældre model..

Kig evt på www.rotordisc.dk

Nej, du kan ikke flyve med en helikopter bare fordi du har kørt med bil eller fløjet en flyver før..

Køb en simulator, og tæv den på pc, så kan du starte lidt op med nogle hoovere øvelser med Heli

Karsten

• Bastian J
    Bastian J Tilmeldt:
    nov 2009

#4   23. nov 2010 Karsten K
    mange tak for hjælpen.

jeg kunne måske stadig godt finde på at købe den, hvis jeg kan få den billigt. har du så nogen ide hvad det koster at få den ud at flyve med noget ordenligt grej ?
    hvad skal jeg byde ham for helikopteren(tror ikke han vil havde ret meget for den)

så vil jeg selvfølelig prøve med simulator først og få venner og gå ned i den lokale RC forening for at få vedledning om at flyve

• #5   23. nov 2010 Prisen er svært og sige, det kommer jo osse an på hvor meget der er med..

Dem jeg nævnte før kan fåes for ca 2000-4000 kr flyveklar dog uden modtager.. Men så er de osse helt flyveklar med modtageren..

Lyder som en meget god ide og få noget hjælp.. Det er en kæmpe opgave at sætte sådan en helikopter op i senderen.. Bare det tager flere dage hvis ikke man har prøvet før, og det skal gøre helt korrekt før den flyver som ønsket..

Karsten

• #6   23. nov 2010 Selve Helikopteren uden alt EL ligger på ca 1100kr fra ny af, det er en god gammel billig en, jeg ville satst på noget nyere, Hirobo er et enormt godt mærke, men deres gamle modeller passede til den tid de blev lavet i.

Hvis at den virkelig er i god stand, så burde den være 500kr værd, det er alstå så som stock, opgrades koster lidt extra, al EL til den kommer til at koste fra 1400kr og så ellers lige så højt op som hjertet begærer.

Jeg har selv Hirobo, det er lækkert grej de laver, men få fat i en nyere, du vil kunne få en nyere billigere i længden, stumper osv er ved at være svære at skaffe som Karsten skriver, og hvert styrt blir derved dyrre.

• #7   23. nov 2010 De fleste som forhandler modellen, de har købt dem som rest lager, så de forhandler sjældent delene til dem, Der er et Hirobo forum, det er et godt sted for ens søgen på en god helikopter, men som begynder, så bør du nok vælge T-Rex 450, 500, eller 600, kopier, HK har lavet helikoptere fra 10$ af,
    modtager og sender er lidt dyrt, men en DX6i fåes rimeligt billigt med modtager i forehold til andre kvali sendere, selve helierne fra HK er under 1000kr flyveklar, og et styrt koster gerne under 200kr.

Kommentér på:
Hirobo Shuttle plus -Helikopter

Annonce