16. maj 2010 Følger: 44 Følgere: 39 RC-enheder: 3 Emner: 84 Svar: 327
Hjælp søges til spektrum dx3E 2,4ghz Hjælp søges til spektrum dx3E 2,4ghz
Hej rcg
Som overskriften siger, så mangler jeg lige lidt hjælp til mit spektrum dx3E sender/modtager system
Mit spørgsmål er :
Jeg har dette sender/modtager sæt men kan det kører sammen med savöx digitale servo´er....
Jeg har monteret modtager i bilen og der er strøm til (6V hump-pack), der er sluttet strømstik + stik fra 2 stk savöx digital servo´er i modtageren...
Jeg tænder for on/off knappen på buggy´en og derefter holder jeg bind-knappen nede på sender mens jeg tænder for sender...
Der lyser nu konstant grønt lys og rød lampe blinker i ca 5-10 sek og lyser derefter konstant rød... (dvs at både grøn og rød lampe på sender lyser konstant)
Modtageren lyser konstant grønt men der sker ikke en hujende fis når jeg bruger gas/brems eller styrringen...
Hvad er der gået galt ???
Er der nogen der har forstand på dette...
maj 2010
Følger: 44 Følgere: 39 RC-enheder: 3 Emner: 84 Svar: 327
jul 2005
Følger: 32 Følgere: 34 RC-enheder: 14 Emner: 62 Svar: 759
Bind-plug skal i den portmed batt (normalt)
Sæt strøm på en servo-port
1. With the receiver off insert the bind plug into the BND port on the receiver.
2. Power the receiver through any other port. The amber LED will flash continuously, indicating the receiver is in bind mode.
3. With the steering wheel, throttle trigger and Aux channel (if applicable) in the desired preset failsafe positions, press and hold the bind button and turn on the transmitter. The red LED on the front of the transmitter will flash within a couple seconds indicating the transmitter is in bind mode. Once the red LED begins flashing, release the bind button.
Bind Plug LED
4. Within 15 seconds, the LED on the receiver will go solid indicating a successful bind has taken place.
5. Remove the bind plug and store it in a convenient place.
maj 2010
Er det den eneste måde
jul 2005
Men har du ikke en gammel servo/ledning det ville kunne gøre det samme, ved a klippe ledningen over og så sno de 2(rigtige) ledninger sammen,............
/Mikael
Måske har jeg sådan en extra ellers har de ved rcmodels mener de koster 25kr
jul 2005
/MIkael
maj 2010
Jeg prøver lige det med servo ledningen
Jeg har desværre ikke nået at tage fotos afkarossen endnu men skal nok få det gjort indenfor et par dage
jul 2005
HUSK og brug de rigtige ledninger, ............
/Mikael
maj 2010
Hvad sker der med det...
Hjælp søges til spektrum dx3E 2,4ghz