{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

valg af motor/esc {{forumTopicSubject}}

Jeg går lidt med nogle tanker omkring at konvertere min ellers helt nye HPI Pulse 4.6, bare fordi jeg ikke har haft andet end bøvl med motor, men nok om det smiley

Men ville lige høre ad omkring et fornuftigt sæt at smide i sådant et bæst smiley
Det er intet seriøst bare leg og evt bane.

Har tænkt sådan noget i stil med Tork 2200 med blur esc, eller med andre ord, hpi vorza setup.

Men hvad siger folket her, andre gode alternativer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af motor/esc
  • #1   18. apr 2012 det er et godt setup

• #2   18. apr 2012 motoren er et udemærket valg.
    ESCen vil jeg fraråde, det er en mamba moster max i forklædning, holdninger til dem sat til side, så er firmware låst på den. hvis det absolut skal være castle, så nap den originale istedet.

Som alternativ kan du kigge på xerun 1/8 sættene, de er lidt billigere, og efter min mening langt bedre.

• #3   18. apr 2012 Jeg har også pt bare sat ebay til at følge nogle Tork motorer.
    Mest fordi jeg kan jo godt se hvad folket siger til castle creations esc'er herinde, så ville også gerne have alternativer smiley
    Men jeg har så ikke så meget styr på hvad der lige er godt af esc, udover jeg havde overvejet at tjekke hvad ezrun havde at tilbyde.

• #4   18. apr 2012 Det er hobby>W<ing du tænker på (må ikke forveksles med hobby>k<ing)
    ezrun er en ESC serie. Xerun er også deres serie

komplet xerun 1/8 sensored motor combo kan fåes til 16 - 1800 kr på ebay/tyskland

Kommentér på:
valg af motor/esc

Annonce