{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.003 visninger | Oprettet:

Reklamation hos Morfars {{forumTopicSubject}}

Hej RCG

Fik monteret mit nye motorsæt fra morfars i min 1/8 buggy i fredags.

(link fjernet)

Efter 10 minutters kørsel gik der ild i ESC´en. Der er flere der har skrevet til mig herinde, at jeg kan glemme alt om at få byttet ESC´en hos morfars hvilket jeg ikke helt forstår. Gælder der ikke samme regler som ved alt muligt andet elektronik, at hvis det går i stykker så hurtigt, er man selvfølgelig berettiget til en tilsvarende vare.
Er der nogen af drengene fra SOS der har oplevet noget tilsvarende, og ikke har fået byttet deres vare? Skriv endelig hvad i har af erfaringer med morfars og reklamation.
Det kan blive svært for mig at overbevise dem om at det rent faktisk var første tur... Men jeg har billeder taget mens jeg monterer det, taget kl 22, og billeder af en ristet ESC morgenen efter kl. 10. Ved ikke om det betyder noget, men køber jeg noget til 2000 der holder i 10 minutter ser jeg rødt hvis jeg ikke bliver mødt med et smil og en ny ESC.

Kommenter gerne!

--S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklamation hos Morfars
  • #1   9. sep 2012 De kan sige at det er forkert gearing og det er derfor.

Men er der ikke thermal shutdown på den?

• #2   9. sep 2012 Hmm... de skal som alle andre rep den eller ombytte den.. men om de så gør det, tja, prøv..

• #3   9. sep 2012 Go kamp smiley

Hvis de gider gøre noget ved det så er du meget heldig det eneste der er at gøre er at skrive til prudocenten og så sende den til den anden ende af verden som koster 300-400kr da det skal sendes anbefalet og så er der nok 50% mulighed for at de bytter den og hvis de gør så har du en nu om ca 3-4 måneder

• #4   9. sep 2012 Forbrugerklagenævnet..

Jeg venter også på og høre hvad forhandleren af mit tv har tænkt sig at gøre.
    Ellers går jeg den vej.
    LG vil ikke gøre mere, men man skal fanme ikke have et tv der blinker, så kan de sige hvad de vil

• #5   9. sep 2012 Michael P, jo der er Over-heat protection

• #6   9. sep 2012 Syntes du ikke det er rimeligt lige at vente med at skrive indtil du har hørt hvad morfars har at sige.
    Du kunne jo blive overrasket positivt - som jeg håber og tror du bliver.

Lyder som om nej hatten allerede er fundet frem - og tråden opildner jo blot til mudderkastning og negativitet.

Held og lykke med din reklamation.

• #7   9. sep 2012 Som jeg skrev i indlæget til at starte med Jan, er der flere herinde der har den holdning at morfars ikke er specielt samarbejdsvillige når det kommer til reklamation. Så min nej-hat sidder på ja, men ikke uden grund. Som sagt vil jeg høre hvad andre har af erfaringer, hvilket jeg ikke kan se nogen grund til at vente med til jeg har snakket med dem i morgen.

Jeg håber virkelig du har ret, at det bliver en smal sag at få den ESC byttet.

-S

• #8   9. sep 2012 Har kun haft positiv respons når noget skulle byttes, også en brændt esc.:-)
    Så der er måske lykke forude.

• #9   9. sep 2012 Ja, og egentlig er det vel et meget smart træk med dette indlæg. Det har jo vist sig at have en positiv effekt på den efterfølgene service man herefter får smiley

Så måske du kun behøver èn tur i butikken nu smiley

• #10   9. sep 2012 Der gælder nøjagtig samme regler som ved alle andre køb. Det første halve år er der fuld garanti, dvs. der skal SÆLGER bevise at du har gjort noget forkert. Kan han ikke det skal den byttes. Færdig. De efterfølgende halvandet års reklamationsret skal DU bevise at det var en fabrikationsfejl. Og sælger må ikke bede dig om at sende noget om på den anden side af jorden. Har du købt ved ham skal han sørge for reparation og ombytning. Disse regler er helt klare og gælder ALLE handler.

• #11   9. sep 2012 Tak for indholdsrig feedback drenge. Kommer med en opdatering når jeg har været forbi morfars i morgen eftermiddag.

-S

• #12   9. sep 2012 jo der er flere af os sos drenge der har haft dårlige erfaringer med det omtalte motor set med mit var det ankeret i motoren der sprang 2 gange men der fik jeg nyt anker. der var så 2 andre hvor escèn gik op i røg deres historie har jeg ikke slutningen på men jeg kan ikke anbefale den motor combo..

• Jesper P
    Jesper P Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #13   9. sep 2012 Held og lykke med at få den byttet. smiley

Jeg købte min sniper hos morfars d. 25/7-12, hvor jeg d. 10/8-12 sender bilen tilbage til rep. pga. ESC'en begyndte at opfører sig mærkeligt (Bilen ville pludslig ikke give gas, og den kunne ikke omprogrammeres), jeg bliver lovet at jeg har bilen inden 14 dage.

D. 22/8-12 modtager jeg en mail fra morfars om at ESC'en skal udskiftes og at det koster 350,-, hvor jeg derefter skriver at det er ok hvis det ikke er dækket af garantien.

D. 27/8-12 får jeg svar fra morfars om at bilen er klar efter reparation og at de har udskiftet ESC og modtager. Total prisen er 350,- som jeg betaler med det samme.

Dagen efter d. 28/8-12 modtager jeg en mail om at bilen er klar og og sendes til den valgte butik med næste forsendelse. Jeg modtager et par timer efter en SMS med at bilen sendes den næste hverdag.

Jeg har stadig ikke modtaget min bil, men de har trukket pengene og jeg har fulgt op på sagen 2 gange i løbet af reperationstiden.

• #14   9. sep 2012 Thomas den bedste service og vejledning finder du ved vinderup rc smiley

• #15   10. sep 2012 nogen der ved hvorfor RCMagasin.dk slet deres indlæg, om og ville hjælpe ??

• #16   10. sep 2012 kan kun støtte op om Iccom.dk de har altid haft en super service

• #17   10. sep 2012 Poul C, Jeg har ikke slettet mit indlæg... Det kunne jo være morfars der har bedt om at få det slettet... Det er sket før

• #18   10. sep 2012 Der er ingen garanti der dækker forkert brug. Hvis du kan bevise du ikke har brugt det forkert burde du ikke få problemer med at få byttet/repareret din vare.

Jeg synes det er umådelig lavt af dig at lave en tråd om dårlig service inden du har forsøgt at få hjælp af forhandleren. Men det er jo omvendt blevet den generelle holdning her inde efterhånden, så hvordan skal du vide at det er en forkert måde at opføre sig på?

• #19   10. sep 2012 Highflyer ................ Det har jo desværre vist sig at det er den eneste måde der virker ! Desværre ;(

• #20   10. sep 2012 RCMagasin.dk, så må du bare skrive dit igen, ind til det ikke bliver slette, copy paste er din ven

• #21   10. sep 2012 @ Jan H - jeg ved ikke hvad du mener. Jeg har haft reklamationssager ved en del forhandlere, og det eneste der nogensinde har været nødvendigt er en ordentlig tone overfor forhandleren og samarbejdsvillighed til at finde en løsning.

Jeg kan sige så meget at hvis en af mine kunder udstiller mig som en dårlig virksomhed at handle med INDEN de har forsøgt at løse problemet med mig først, så kan jeg garantere dig for de aldrig fik deres vilje, om jeg så skulle omgås loven for det. Det er en utrolig infantil måde at forsøge at løse sine problemer på.

Og endda et problem opretteren ikke engang ved om er et reelt problem endnu.

Pinligt!

• #22   10. sep 2012 Highflyer, hvad forretning har du

• #23   10. sep 2012 Jeg har et reklamebureau.

Ikke en skid med RC at gøre, men det er princippet om at folk klager i plenum før de søger at løse konflikten med de involverede parter. Det gælder i alle livets faser.

Lige fra du første gang siger til dine venner at din mor og far er idioter fordi du ikke må dit og dat og til du på "dit sidste leje" brokker dig til familien over behandlingen uden at have talt med lægen om det selv.

Jeg kan ikke se hvad nogen har gavn af at høre om en persons forventede udfald af en klagesag han ikke engang har startet endnu. Jeg løber snart tør for ord, men det er en umoden måde at løse sine konflikter på.

• #24   10. sep 2012 Highflyer ............... nu forholder det jo sig sådan at denne "bekymring" ikke er taget ud af den blå luft, desværre !

Du har jo selv deltaget i de forgangne tråde omkring denne problematik angåene reklamationsret ?

• #25   10. sep 2012 Højflyver der er ingen klagesag her, bare et ønske om at dele erfaringer med sager af samme karakter. Jeg er enig med dig i man ikke skal stille morfars i et dårligt lys, specielt når ESC´en ikke er indleveret endnu. Derfor kan man nu godt lave lidt research. At folk har dårlige erfaringer med morfars er morfars problem og ikke mit.
    Måske der ikke er en konflik og jeg kan bidrage med en positiv feedback på denne tråd når jeg har været i butikken til eftermiddag, lad os nu se.
    Infantil og umoden, tjaa jeg har da 2 børn der passer på den beskrivelse, var det dem du tænkte på?

.S

• #26   10. sep 2012 ja, jeg kan ikke se anden end en der søger råd om hvordan han griber sagen and, vil lære af andres fejl

lige som vis jeg vil have en ny RC, så søger jeg også om råd, hvad erfaringer folk har haft med bilen, frem for og skrive til firma der har lavet den, og spørge dem om jeg skal købe den

• #27   10. sep 2012 Sune N - et eller andet sted har de det vel fra? smiley

Jeg fastholder imidlertid at jeg ikke forstår din intention. Hvorfor diskutere et firmas byttepolitik før du har snakket med firmaet selv? Nej du skriver ikke noget direkte injurierende, men du opfordrer jo folk til at diskutere et problem der slet ikke er opstået endnu. Og det lyder jo ikke til du er overrasket over at der er nogle stykker her inde der bekræfter din teori om at deres kundeservice "formentlig er ringe"

Det er præcis den holdning der gør at man risikerer at få en dårlig oplevelse som kunde. Jeg har i min tid i butik oplevet folk der uanset om man slikker dem i røven hele vej ud af butikken og stikker tusindkronessedler i baglommen undervejs, stadig er utilfredse med behandlingen - fordi de forventede at få en dårlig behandling.

• #28   10. sep 2012 -Ja de er børn, prøv et par og se om de kommer dannet og "ikke-infantile" til verden. Måske du bliver overrasket.

-Du skal ikke forstå min intention, det er der aldrig nogen der har forventet du skulle. Jeg er nervøs for at skulle købe en ny ESC i stedet for at få byttet den anden, da den er dyr og jeg er på SU. Der kom et par kommentarer til mit fotoalbum der kunne antyde at det ikke var noget de gjorde. Derfor efterlyser jeg andres erfaringer.

-Jeg tror ikke det er fedt at slikke andre i røven end min kæreste, så den kan jeg ikke lige være med på. Jeg forventer en god behandling, som jeg altid har fået i morfars.

• René A
    René A Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 24
    #29   10. sep 2012 Nå, nu kan jeg ikke læse andet end negative kommentarer i denne tråd. Jeg har haft én reklamation hos Morfars. Og der kunne jeg ikke have bedt om bedre service. Jeg havde købt en TT-01'er med alt tilbehør til. Da jeg endelig havde samlet den kunne den godt køre frem og tilbage, men kunne ikke dreje. Så jeg indleverede servo, sender og modtager tilbage til morfars. Dagen efter havde de tjekket mine ting og kunne konstratere at jeg havde fået leveret en defekt servo. Jeg hentede samme dag det hele samt en ny servo (Af bedre kvalitet) kvit og frit..

Så jeg kan ikke brokke mig over deres service

• #30   10. sep 2012 Nej det er en kedelig drejning emnet har taget.
    Skriver en lille opdatering når der er nyt smiley

-S

• #31   10. sep 2012 personligt har jeg heller ikke haft problemer med morfars, og jeg har samme esc og motor bare med en 2000kv, jeg har haft det i ca 10 månder nu og jeg basher og hopper en del, og skifer det mellem min E-revo og min E-maxx tit, jeg har aldrig haft problemer med det, det er klart en fabriks fejl, og den finder de nok hurtig

• #32   10. sep 2012 Så er ESC afleveret v. morfars Århus. Den bliver sendt til Greve eller Herlev onsdag. Så mon ikke der går en uges tid inden dommen falder smiley

-S

• #33   10. sep 2012 Highflyer, jeg forstår ikke helt dine udsagn. Du er efter Sune N, da han efter din opfattelse gebærder sig barnligt ved oprettelsen af dette emne, men samtidig ytrer du så, at gør en kunde det samme over for dit firma, så får de ikke ret, om så du skal bryde loven... Er det hvad du kalder modent? smiley

Jeg vil så vælge at kalde det for decideret dumt. Kanske kunden ikke får sin vilje, til gengæld bekræfter du så vedkommendes påstand om din manglende vilje til at løse problemet. Er det ikke et selvmål? Og bare en lille smule mere infantilt? smiley

• #34   11. sep 2012 Simon Aa - det vil jeg ikke afvise. Men for at fortsætte i den infantile tone, så "var det jo den anden der startede"

Men jo, det var et selvmål hvis jeg drev en forretning nogen herinde nogensinde kunne tænkes at handle i - men da det ikke er tilfældet kan jeg jo tale så teoretisk jeg har lyst lige så længe jeg lyster. Det bliver aldrig aktuelt at hr. og fru Danmark bliver mine kunder, så det bliver aldrig aktuelt for mit vedkomne. Men i teorien; ja jeg ville give dårligere service til brokrøve end til folk der ikke brokker sig på forhånd.

• #35   11. sep 2012 det er da altid noget din holdning ikke kan gå ud over en dansker

• #36   11. sep 2012 Sådan er vi så forskellige Poul smiley

Mange danskere, men ikke "Hr. g fru Danmark" - kan se det ikke er et udtryk du er bekendt med. Kakkelbordsdanskere så? - forstår du det bedre? Vild med dans-segmentet, måske? Du ved, folk der brokker sig uden grund, fordi de tror det får dem længst?

• #37   11. sep 2012 nop trode hr. og fru Danmark bare var it udtryk for den normalt dansker, men man skal lære så længe man lever

men du må så kende alle dine kunder inden de bliver kunde, siden du kan være 100% sikker på du ikke får nogen hr. og fru Danmark

min holdning er bare giver man igen af samme skuffe, er man lige så dårlige en person som den der starte

• #38   11. sep 2012 Poul - du har ikke uret - således ville jeg fx heller aldrig slå nogen, selvom de slog mig først. Og jeg beskæftiger mig gerne med at få folk til at køle ned, men har de sat sig for at der skal være problemer med noget, hvorfor så ikke give dem et problem?

Den slags mennesker lever jo for konflikterne og for at brokke sig, så hvorfor ikke give dem noget at brokke sig over? Alt andet ville jo være synd.

Men ja, du har ret i at jeg kender mine kunder meget godt. Jeg tager ikke hvem som helst ind - men det er også forskellen på at drive virksomhed med en kundegruppe på 15-20 virksomheder, og så en virksomhed med mange hundrede nye kunder hver måned.

Vi bevæger os tydeligvis meget langt væk fra opretters ånd med tråden, så jeg synes ikke vi bør spamme hans tråd mere med vores uoverensstemmelser om hvordan vi i teorien vil behandle folk hvis og såfremt vi også havde en webshop.
    Held og lykke med returneringen, Sune. Jeg håber du får det som du vil have det, og ikke som Morten H fra kolding, som købte et "nyt" B&O tv der viste sig at være 5 år gammelt, og brugt, da han købte det som nyt, og som B&O nu ikke vil have noget med at gøre smiley

• #39   11. sep 2012 Takker, de var søde i morfars i går. Fik en mail fra deres support lidt over otte i aftes at jeg skulle indleverer motor også, så de kunne udelukke at fejlen skulle stamme derfra. Den bliver afleveret i dag og så må vi se hvad der sker de kommende uger.

• #40   11. sep 2012 Så er der jo en foreløbig god afslutning på sagen

Har snakket med morfars i dag..!
    (link fjernet)

• #41   11. sep 2012 Godt initiativ. Men der skal læses korrektur på din teks min ven smiley

• #42   12. sep 2012 Så kom der svar fra Morfars

Blev ringet op af morfars i formiddags. Snakkede med en af deres teknikere der havde svaret på hvorfor min ESC var gået op i røg. Det viser sig udelukkende at være min egen skyld, idet de EC5 stik jeg havde loddet på, grænsede til noget af det ringeste loddearbejde han havde set.... smiley
    Jeg må indrømme det gik lidt stærkt, for Sune skulle fandeme ud at ræse, og det kom til at koste. Jeg troede dog ikke jeg var så ringe til det.
    Derfor kan morfars selvfølgeligt ikke tilbyde mig en ny ESC, hvilket er helt forståeligt. Jeg fik et rigtigt godt tilbud på en ny ESC (med EC5 monteret), hvilket jeg takkede ja til.
    Jeg vil derfor understrege at morfars, har handlet yderst hurtigt, venligt og tilmed tilbudt mig en ny ESC til fordelagtig pris, selvom jeg selv bar skylden for fejlen.
    Det er meget vigtigt for mig at slå fast, at jeg ikke kunne forestille en bedre behandling i en RMA-sag.

Tak for hjælpen morfar smiley

Jeg fik tilmed tilsendt en video hvor han tester min lodning. Jeg skal overveje om jeg vil krænke mig selv så meget, som ved at smide den her så i alle kan se mine elendige lodninger.

-S

• #43   12. sep 2012 Vi vil gerne se ...

• #44   12. sep 2012 ja jeg vil egentlig også gerne se smiley

• #45   12. sep 2012 Ja, vis os dine lodninger smiley

• #46   12. sep 2012 tjek hans profil der kan man se at de stik sune har sat på stadig sidder fast men den posetive ledning på escèn har lavet fejlen der ved er det produkt fejl og de skal bare aflevere en ny esc eller pengene tilbage min esc gjorde det samme den sed også den posetive ledning men jeg stoppede meget hurtigt og fik den loddet på igen så det er escèn er der loddet forkert

• #47   12. sep 2012 jeg vil også godt se videoen

• #49   12. sep 2012 ja jeg er spændt på og se video når den er konverteret, det lyder underligt

• #50   12. sep 2012 jimmy h har du set fotoalbumet det er jo helt til grin de stik som sune har loddet på sider stadig fast mens ledningen fra escèn er problemet

• #51   12. sep 2012 jeg vil da mene at modstanden er blevet for stor ved overgang fra ledning til esc det udvikler varme og den smelter derved.. dermed er det en reklamation og morfars bør dække det.

• #52   12. sep 2012 ja jeg må ærligt sige, jeg andre ikke noget om hvad han snakker om i video, men er det som han siger, skal jeg da være glad for min esc virker, jeg har en gang imellem en lodning der falder af fordi jeg ikke har lodde det godt nok

• #53   12. sep 2012 Så er jeg da ufatteligt heldig at min esc ikke er futtet af, for jeg har da også været udsat for en ledning er hoppet af et par gange. Sidste gang knækkede den ene af de dersens klemmer, eller hvad jeg skal kalde dem, endda af i den ene side. =-O

• #54   12. sep 2012 det er bare et skod sæt hvis i spørger mig

• #55   12. sep 2012 Jeg syntes faktisk forklaringen lyder meget rimelig, men jeg er på ingen måde kyndig til at svare om den også er realistisk. Her er en forklaring på mail, hvor der beskrives hvad der sker med ESC´en når stikket er loddet så ringe som mit.

"Når stikkert er så dårlig som i dette tilfelde, vel det skabesmå gnister og varmeudvikling, tidsidst vil stikkets modstand oversige 50000ohm og vil være på nippet til uendeligt, og grundet vibrationer vil stikkets modstand gå fra uendeligt til ca0 når kontakt fladen igen bliver god, og lige i det øjeblik vil der dannes lysbue, og regulatoren vil smelte totalt sammen. "

På følgende klip kan i se hvor dårlig min lodde-skills er.

(link fjernet)

• #56   12. sep 2012 wow ja det kan jeg godt se, fyld altid tin på bække dele inden du begynder og lodde det samme

• #57   12. sep 2012 No comment

profilbillede
  • #58   12. sep 2012 ville være nice, vis morfar ville lave sådan videoer til alle deres Reklamation sager

• #59   12. sep 2012 Det er faktisk fantastisk dårligt loddet.

• #60   12. sep 2012 Jeg er en smule i tvivl om hvorvidt jeg kan tillade mig at poste link til video her, da jeg ikke har spurgt om det er ok med teknikeren. Håber det går, ellers fjerner jeg den på opfordring smiley

• #61   12. sep 2012 godt spørgsmål, men tror nu ikke de vil have slet en god reklame for dem

• #62   12. sep 2012 Den er dårligt loddet det er rigtigt, men havde det været der problemet var var det der den var smeltet ikke nede på printet. Morfars er endnu engang løbet fra deres ansvar

• #63   12. sep 2012 Er der nogen herinde der mener at dårlige lodninger på batteristik kan forårsage at esc båler af ?

• #64   12. sep 2012 næ jeg vil da sige at batteri vil tage skade først

• #65   12. sep 2012 Hvis man ttager sin grundlæggende OHmske lov kan det jo faktisk.. For hvis en lodning er dårlig bliver modstanden fra batteriet pludselig større.

Når det er stikket den er gal med bliver modstanden helt inde fra cellerne og helt ned i ESCen større. Det er fordi her er den serieforbundet. Derved stiger den ohmske værdi for ledningen og Derved bliver selve ledningen / Stikket til en varmetråd. I kraft af at den er en varmetråd er der faktisk forbrug på batteriet inden det når ind i escen. Så er der pludselig mulighed for at trække en lysbue. !

• #66   12. sep 2012 Stikket burde være tydeligt beskadiget?
    Det lyder uldent.

• #67   12. sep 2012 Dennis m enig med din teori. Men havde der været en lysbue i stikket ville det være brændt der

• #68   12. sep 2012 Tror "lysbuen" er opstået i ESCen da det er der ledningerne / printbanerne har været tættest

• #69   12. sep 2012 Jimmy H. En "lysbue" ved DC spænding kan skam lade sig gøre ! Og den er voldsomt mere kraftig !

• #70   12. sep 2012 Så konklusionen er altså at hvis morfar skal bytte en afbrændt esc skal man have gode lodninger på batteristik og bilen må ikke have kørt banekørsel ?

right ?

• #71   12. sep 2012 Det er hvad jeg også får ud af det

• #72   12. sep 2012 Sålænge den ikke er brændt tør for luft i karburatoren kan man da heldigvis nøjes med at skift blinklysvæske smiley

• #73   24. sep 2012 hvad så .. er der sket andet i denne sag

• #74   25. sep 2012 Nej der er ikke sket andet. Jeg har købt en ny ESC til en fornuftig pris hos morfars.
    Har snakket med et par el-ingeniører der bekræfter at morfars teori om lysbue i ESC holder 100%. Havde stikkene været korrekt loddet, var det aldrig sket.

_S

• #75   6. okt 2012 Så skete det også for mig
    Min Mamba Monster ESC i min E-Revo ville ikke mere og der kom røg fra den
    Købt hos Morfars i marts så stadig garanti
    Har skrevet til dem så glæder mig til et positivt svar

• #76   6. okt 2012 Hvis det er en mamba så skal selv sende den ind til Castle smid 350 kr i brevet og du får en sprit ny tilbage

• #77   6. okt 2012 Oki kant76 men venter på svar fra morfars da det er der den er købt er det vel også dem der står for garantien og at sende der til Castle

• #78   6. okt 2012 Fik svar fra Kim Eriksen Morfars.dk nu her en lørdag aften
    Bare indlevere den så tager vi os af det
    Så nu ryger den til Morfars Århus i næste uge

• #79   13. okt 2012 Så er bilen indleveret til morfars århus og de har videresendt den til morfars Herlev
    Så nu må den være i hænderne på service medarbejder Tommy som mener den skal sendes tilbage til fabrikken.
    Tyder på jeg ikke får den retur sådan lige med det samme..

• #80   13. okt 2012 Husk begrebet at den skal reppes eller ombyttes inden for rimelig tid.

• #82   28. okt 2012 Så holder min E-Revo her hjemme igen efter den har været en tur forbi morfars med en defekt ESC
    De har monteret en ny uden brok og super service hele vejen igennem
    Tak til Morfars

• #83   28. okt 2012 4uger er ikke rimelig tid. Men derimod 2uger..

http://taenk.dk/gode-r%C3%A5d/25-forkerte-p%C3%A5stande-om-k%C3%B8beloven

• #84   28. okt 2012 Lur mig om der ikke kun gik 2 uger fra de fik den til jeg hentede den
    Flot Morfars ros her fra

• #85   20. dec 2012 Så skete det igen. Har kørt 4 gange med bilen siden den nye ESC kom i. Kørte ca 6min på grusfodboldbanen i går, og pludseligt ville bilen ikke tage gas. Gik hen til den og da jeg løftede den op for at kigge unden trøjen på hende sagde det "puzzzzihhh" og en lettere indelugtende røg sivede op fra ESC´en.
    Den ryger lige tilbage til morfars... igen. Spændende denne gang, da EC5 stikket på ESC blev loddet hos morfars ved sidste reklamation.

Glædelig jul!

• #86   20. dec 2012 Uhhhhh .....................

Den får de sq svært ved at løbe fra smiley

Kan næsten IKKE vente med at høre nærmere ! Den burde udløse en øjeblikkelig "ny" esc langet over disken, hvis man som forretning har en smule respekt for sig selv smiley

• #87   21. dec 2012 Lad os nu se smiley

• #88   21. dec 2012 Ja eller også overrasker de positivt med god og kompetent service.

• #89   21. dec 2012 Puu ha føj, det sådanne en ESC som sidder i min :-\

godt den er købt ny til 1300 i tyskland, der burde tydeligvis være guld i inderlåget i dem Morfars sælger til den pris

• #90   16. jan 2013 Nå`sune .................. hvad blev det til ? Fik du en ny ved morfars.dk eller hvad ?

• #91   17. jan 2013 Benjamin C fikse problemet den esc har med at enten putte et stykke isolerbånd eller gummi ind mellem printne så du ved hårde landinger ikke får korssluttet de to print der er i den esc

• #92   22. jan 2013 Nå`Sune ................. har moffe givet dig mundkurv på ??

Venter jo stadig spændt på at du skriver smiley

• #93   24. jan 2013 Nej er hængt op for tiden! Skal nok følge op på tråden når der sker noget nyt, den står stadig her ved siden af mig...

• #94   28. jan 2013 Jeg havde en helt ny ezrun 120a der gjorde det der...
    Fejlen lå i at motoren var liige stor nok, og gearingen for høj... Så bliver escen overbelastet og den futter af... Evt tag strømmåling mellem bat og esc og det må ikke overskride det escen er rated til at kunne håndrere, og det dækkes ikke af garanti når det her sker. Men det kan være du har haft en defekt hvis du har haft den gearet rigtig.
    og husk escer er 10000x billigere på ebay eller fra china, morfars tjener kassen på overpris

• #95   30. jan 2013 OMG - gad faktisk ikke at læse hele tråden, men ca. 1/3 nede kunne jeg ikke holde op med at tænke "fuck du er en tøs"

1. tag fat i forhandleren hvor du har købt din vare, hvis du føler at du har 100% rent mel i posen og du mener at ESC og motor har monteret og brugt efter foreskrifterne.

2. brok dig bagefter hvis du mener at du ikke har fået en ordentlig behandling af forhandleren, men de rigtige steder hvor det gør en forskel - f.eks forbrugerklagenævnet.

Det eneste der kommer ud af den her tråd er dårlig karma, både for dig, de andre der skriver, dem der læser og ikke mindst forhandleren der sikkert prøver på at gøre det bedste han kan for at skabe en sund forretning og levevej.

• #96   30. jan 2013 Grumme, tag en tudekiks. Og bagefter slap af...

Faktisk skulle alle ta' en tudekiks, jeg har spist min i morges smiley

Du har været bruger herinde på 3 dag nu og du synes du ved det hele omkring rcg?

profilbillede
  • #98   30. jan 2013 Morfars sucks ...............

• #99   30. jan 2013 Hej "Morfar"!!!

• #100   30. jan 2013 apropos fækalier i supermarkedet
    http://www.youtube.com/watch?v=4yHR4xtdfrg

• #101   10. feb 2013 Jeg er som sagt ikke ude på at svine nogen eller noget til. Har fået en fantastisk support hos morfars, hvilket jeg også skriver flere gange, og nu igen.

Fin profil du har oprette til et flame, siden du ikke har valgt at bruge din rigtige RCG profil giver jeg ikke meget for dit sure opstød.

profilbillede
  • #102   12. feb 2013 hvad er status på den nye esc som du har afleveret hos moffe

• #104   18. feb 2013 Har nu opdaget at Holte har byttet

• #106   21. feb 2013 ESC modtaget og sendt videre til producent mandag

• #107   21. feb 2013 Af morfar

• #110   21. feb 2013 Ja jeg syntes nu heller ikke morfars er ok i Herlev var forbi men min søn
    Kom ind i butikken der kom en gut ud
    Han siger ;kan jeg hjælpe
    Jeg. ; nej siger jeg vi skal bare kikke
    Han ; i må da ha set på noget siden i kommer
    Jeg : nej vi skal bare kik
    Han ; skal i ikke ha sådan en her ( racerbane )
    Jeg ; nej
    Han bliver ved og ved gab men søn blev sku næsten bange
    Kørte så til Holte
    Kommer ind i Holte
    En Jorkim kommer siger kan jeg hjælpe .
    Jeg svare. Vi kikker bare
    Ok siger han

Ingen tvivl hvor min søn vil handle

• #111   10. mar 2013 Nu har det godt nok ikke lige så meget med den sag tråden omhandler, men her kommer det alligevel..

Jeg arbejder selv i en RC forretning (hvilken kan være underordnet), og nøøøj hvor er der mange tumper der klager! Undskyld sproget.

Det er hverdag at der enten ringer kunder, eller de kommer i butikken med en bil de har kørt en del med. Så siger de at der er knækket noget et bestemt sted og vil have det lavet på garantien. De samme kunder får at vide, at det kan ikke lade sig gøre, da det er dem selv der har forvoldt skaden, og de skal derfor købe en reservedel (typisk mellem 30 og 150kr) som de så synes er helt uretfærdigt, og siger "sådan behandler man fandme ikke sine kunder" og at de klager og bla bla bla.

Også når der er elektronik der står af. Man står med bilen, og kan TYDELIGT se at den har nærmest har kørt gennem en svømmepøl. Det siger man derefter til kunden at det er grundet vand deres esc fx. er brændt af, som ikke er vandtæt. "Nej, den har ikke været i nærheden af fugt". På sådan en bil fandt jeg selv vand INDEN i modtageren.. Så den har ikke kørt i vådt føre?

Og de kunder som med det samme er højtråbende og ikke vil rokke sig ud af stedet mht. deres mening. Nøøj hvor har man bare lyst til at bede dem om at forlade butikken. Kan ikke forstå at de ikke skammer sig! Jeg ville fandme ikke komme råbende ind i en butik og hamre en bil i disken og være ubehøvlet over for ekspedienten fordi jeg selv har smadret min bil!

Undskyld den lange kommentar, men havde simpelthen bare brug for at få det ud. Er ved at være træt af den type kunder som beskrevet ovenfor.

Hvis man er stille og rolig og taler normalt til ekspedienten, OG er klar på at kunden selv ikke lige er verdensmester til sådan noget, så går det hele MEGET nemmere. Jeg som ekspedient får mere lyst til at hjælpe en kunde der er flink og rar, og gør oftest også noget mere ud af det.

• #112   17. jun 2013 Ved godt det er en gammel tråd, men snakkede med morfars for noget tid siden, og de sagde der i alle deres ESC'er ligger en data logger, som de igennem den, kan se Volt, belastning, "gas procent", antal ture osv osv.
    Og var den OSSE brændt af (sker ikk ret ofte) gir de en ny indenfor det første år.

Btw. Hvordan endte sagen?

• #113   17. jun 2013 Tror du osse på Julemanden ?

• #114   17. jun 2013 Det var hvad de fortalte mig. Aner ikk om det er rigtig
    men det jeg mener med det, er at hvis de mener det er DIN fejl, så må de jo vise hvordan de kan se det smiley

• #115   17. jun 2013 Data logger findes skam via program kortet til min Robitronic kan jeg hente nogen data og fejl der har været på sidste tur.
    Herud logger den top hastighed mv. selvfølgeligt udregnet.

Så det jo ikke helt dokumenteret fulde mands snak hvis der nævnes data logning.
    Hvad man som forhandler med noget udvidet software kan aflæse på en ez esc. aner jeg dog intet om .. Men mon ikke der trods alt er et eller andet gemt på E prommen.
    (link fjernet)
    Og det er bestemt i den simple ende af esc og program kort.

• #116   17. jun 2013 Er der nogensinde nogen der har fået en brændt mamba monster esc refunderet hos morfars ?

I don't think so

• #117   17. jun 2013 Jan - hvor mange celler KAN den køre med;-)

• #118   17. jun 2013 2 eller 3S wha da?

• #119   17. jun 2013 Sorry mente Jan H smiley

• #121   18. jun 2013 Fik byttet min Mamba Monster der sidde i min E- Revo med et smil ved morfar
    Ingen problem her

• #122   18. jun 2013 Her i København har flere prøvet og her snakker vi folk der ved hvad de laver, både med hensyn til lodninger og gearing mm.

Men forklaringerne fra morfars af, går på at bilerne ikke kan tåle at køre på bane og der bliver kørt med for høj gearing, lysbuer osv osv .......... undskyldningerne står nærmest i kø for at komme til smiley

Kommentér på:
Reklamation hos Morfars

Annonce