389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

kasper S
kasper S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18

hjælp til brushless sæt hjælp til brushless sæt

hej jeg har fået købt mig sådan en brushless sæt til 1:10
og på min bil vender spurgearet ikke helt som på andre så jeg kan give den max gas i bakgear smiley og langsomt i fremadgående gear?
på esc'en er der 3 ledninger a-b-c hvis jeg nu tager dem og sætter dem i c-b-a vender jeg det så ikke så jeg kan køre almindeligt frem og tilbage

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til brushless sæt
  • #1   12. okt 2012 Du skal bare tage 2 tilfældige ledninger og bytte rundt på af dine motor ledninger.

• kasper S
    kasper S Tilmeldt:
    okt 2012

#2   12. okt 2012 okay mange tak for det smiley

• #3   12. okt 2012 Har selv lige haft samme problem, og ja du skal bare skifte om på 2 ledninger, gør det ikke som det skal der, så skal du reverse din Throttle på fjernbetjeningen... Og som oftest er det den midterste ledning du lader blive siddende...

• #4   13. okt 2012 Henrik [Holsted] har helt ret i det han skriver smiley
    Du har vent ESC´en om så ESC´en bakker når du køre frem, så det skal vendes om igen.
    Det kan gøres via ESC´ens programkort eller på senderen.

Det med at bytte om på to ledninger kan man kun gøre på ESC´er uden sensor.
    Så hvis du gerne vil ha´ at vide hvad du skal gøre, så må du fortælle os hvilken ESC du har smiley

• kasper S
    kasper S Tilmeldt:
    okt 2012

#5   13. okt 2012 okay^^
    det er xirius pro 6000kw
    fra ashmann
    xirius pro esc står der bare.
    og på det programkort er der følgende indstillingerbrake, dead,band,timing setting lipo cut off og frem og bak drag brake. er de indstillinger der er.
    ud over dette er den med sensor.
    der er også sådan en sensor cable med men det skal jeg da ikke have i når jeg kører? kun når jeg bruger programkortet?

• #6   13. okt 2012 Sensor kablet sider fra ESC´en og ned til motoren, og det skal side i hele tiden, ellers ved ESC´en ikke at der sider en motor på ESC´en (Groft sagt smiley
    Er motoren og ESC til sensor, køre det af h…. til uden sensor kabel på.
    Hvilken vej motoren skal køre når du vil køre frem, kan instilles på ESC´en, hvis den ESC fungere som de andre ESC´er der køre med sensor.
    Jeg kender ikke selv den ESC du har så jeg kan ikke sige helt bestemt hvad du skal gøre, andet end lige de grundlæggene ting smiley

Kommentér på:
hjælp til brushless sæt

Annonce