Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zenoah 28,5ccm HLH fuldportet
  • #1   3. maj 2013 det er ham her der har lavet motoren smiley http://www.ls-forum.dk/smf/index.php?action=profile;u=301

• #2   3. maj 2013 Du kan også finde ham på rcgalleri: http://www.rcgalleri.dk/bruger/4350-henning_l_

Har kun hørt meget positivt om de motorer han har lavet.

• #3   3. maj 2013 Jeg prøver lige at skrive til ham. Men når den normalt har 23ccm må den næsten have fået et big bore kit monteret.

• #4   3. maj 2013 Er det motoren i denne bil du tænker på ?
    http://www.rcgalleri.dk/marked/RC-enhed/101017-buggy-hpi-baja-5b-rtr
    Det er min gamle baja og motoren er en jeg fik Henning til at bygge til en fg speedrun projekt for nogle år siden som aldrig blev færdig og derfor røg motoren på bajaen.
    Så vidt jeg ved så letter han stemplet,modificerer skylle kanaler og udstødningsport i motoren samt kanaler i krumtapshuset og sliber lidt i plejlstangen så den nemmere skærer gennem benzinblandingen i motoren og ændrer lidt på krumtappen.
    Min første HLH motor var en 30.5 ccm jeg havde i en redcat rampage buggy med jetpro udstødning stor karburator hpi luftfilter og den rykkede koblingsbelægningerne af koblings skoene næsten lige så hurtigt som jeg skiftede dem smiley

• #5   4. maj 2013 Det er præcist den jeg tænker på smiley
    Jeg skal ned at købe den i dag. Sjovt at se du kommer fa Nordjylland ligesom jeg. Og skal nu helt dernede for at hente den. Skulle have været lidt hurtigere, så havde jeg sparet turen smiley
    Sidder der så en anden kobling på den nu, for at kunne klare de ekstra kræfter?
    Ellers en super lækker bil synes jeg.

• #7   4. maj 2013 Det er MEGET vigtigt at få med i overvejelsen, at en race portet motor ikke har samme holdbarhed som en std motor.

Henning kan sit kram !! men hvis motoren har drukket 10l brændstof siden ombygningen, så er det ikke sikkert der er meget saft tilbage.

Rent teknisk øger man ikke ccm ved en portning. det kan kun gøres med et bigbore kit.

Fakta er også at jo flere kræfter vi smider i bilerne, jo dyrere er de at holde kørende, og jo oftere er de i pit smiley

Så hvis man synes det er helt vildt at brænde for 300,- stumper af ved at køre 1,5 time i baghaven. så er det ikke en grovtunet bil man skal have smiley

• #8   4. maj 2013 Hvis den er portet ordentligt. Plus ejeren husker at skifte stempelring, for hver ca. 10liter.
    Så holder en tun motor ganske fint, min har gået noget over 10l. Den fik en ny ring idag, og der er stadig masser af spark i den endnu... (ikke hlh)

Mange venter alt for længe mellem filter skift. Skift det når du tanker, så går man ikke galt i byen smiley

• #9   4. maj 2013 Har skrevet til Kenneth motoren har ikke fået skiftet stempel ringe eller noget det er en motor jeg samlede af ene helt nye dele ink bigbore kit og så sendte ned til Henning så han kunne give den en tur,den har kun kørt ca 2x 20 min på 5 % aspen med baghjulene hævet fra jorden i tomgang for at give den optimal tilkørsel da motorne godt kan klire lidt efter Henning har haft fingrene i dem.
    Nogle siger at hans motorer godt kan mangle lidt bund men det har jeg ikke oplevet med dem jeg har haft af dem.

• #10   4. maj 2013 En motor der klinger, er ikke rask!
    Har prøvet en af hans motorer, den holdte cirka 20min.... Så var den død, på 4% xr77
    Men det er LANG tid siden, regner stærkt med det er blevet bedre siden smiley

• #11   5. maj 2013 Der var flere på hpibajafan som skrev at de har haft motorer lavet af ham som klirer og det går i sig selv efter et par tanke,det er den første fra ham jeg har haft som gør det og derfor lavede jeg tråden derinde om emnet,men de motorer jeg har haft fra ham har altid ydet godt,og jeg har da haft 25-30 ls biler her de sidste 10 år så har da lidt og sammen ligne med da flere af dem har været med mod motorer.

Kommentér på:
Zenoah 28,5ccm HLH fuldportet

Annonce