{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

RC Nitro motor :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle :).
Jeg har købt mig en rc nitro bil som jeg har gennemført tilkøringsprogrammet. Dog skal det siges jeg er nybegynder og efter jeg har kørt tilkøringprogrammet vil bilen ikke starte, jeg har prøvet at følge fabriksindstillingerne men uden held. Er der nogle som har mulighed for at hjælpe mig til en god oplevelse med min nye bil.
På forhånd tak.
Allan Storvang.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC Nitro motor :)
  • #1   22. aug 2013 Har du tjekket at der er glød på gløderøret? Hvis der er det så blæs engang i slagen som føre ned til udstødningen så der kommer æder ind i karburatoren smiley

• #2   22. aug 2013 Et godt råd er og skifte gløderør efter at bilen er tilkørt, og sørg for at glødestarteren er ladet helt op, og så sæt skruer efter fabriksindstillinger, så skal der nok komme liv i den igen smiley

• #3   23. aug 2013 Du er fra nordjylland ?? Det siger ikke så meget.. men der er mange nitro folk i frederikshavn rc center.. tjek gløde rør som der bliver sagt.. fabriks indstilligner er desværre ikke altid mere, tja end noget fatrikken sætter dem på. Nogle gange passer det meget godt og andre gange kan man ikke bruge det til noget da det er meget langt fra hvad den skal stå på...

Kommentér på:
RC Nitro motor :)

Annonce