1.506 visninger
|
Oprettet:
Hjælp med ny servo til min sniper {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er næsten lige begyndte at kører rc biler .. har købt en sniper men nu er min servo i stykker .. og vil ikke bruge tid på at lave den efter som det bare er en std.. kunne godt tænke mig noget af det beste man kan få for penge fx noget savox ?.. har set der er mange modeler .. så vil hører hvad for en model skal jeg går efter .. det skal være en god en .. som passer til min sniper ? Har set de er billigere på ebay men ved ikke hvad for en model jeg skal købe.. håber i vil hjælp tak
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 44 RC-enheder: 6 Emner: 19 Svar: 300
http://rc-sport.dk/servo/2427-savox-sc-1251mg-low-profile-high-speed-metal-gear-digital-servo.html
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 3
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 31 RC-enheder: 20 Emner: 19 Svar: 1.171
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 129
http://www.vinderuprc.dk/ko_propo_rsx_response_h_c__servo__0_06sec_17_6kg_-p-3556.html
Du bliver i hvert fald den eneste i verden med sådan en servo i en Sniper
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
Der er nogle af de billige fjernstyringer som har problemer med digital servoer.
Så jeg vil lige spøge dig om vilken fjernstyring du har før du bruger penge på en servo
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 129
Noget helt andet er at ikke alle fartregulatorer har strøm nok til at trække en kraftig servo ala en Savöx. Havde vist selv problemet engang med en 25A Hobbywing sammen med en Savöx. Det blev løst med en kondensator, så der var lidt extra "hurtig" strøm til rådighed.
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
Blandt andet et par af de helt billige fra Hobby King, men det er sjælden efterhånden.
Og ja, det sker også at jeg støder ind i ESC´er der går i gulvet når den også skal trække en kraftig servo.
Men ud af de godt 20 Ezrun ESC´er jeg har, er der kun to af dem der har haft det problem, og det kan som du siger klares med en kondensator, eller som vi gør med crawelerne, sætter en ekstern BEC på
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 3
Hjælp med ny servo til min sniper