1.135 visninger
|
Oprettet:
rc bil {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er ny i RC verdene og vil gerne have en bil den må meget gerne være holdbar og kunne tage nogle store hop
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
Jeg kunne godt finde på at vælge en HPI Savage Flux, den store af dem. Koster på den forkerte side af 5000,-
Sådan en, og så smide 2x 3s lipo batteri i, koster ca en 6-800kr i danske butikker stykket, så har man en MEGET sjov bil, der også er rimelig holdbar. Andre vil sikkert sige traxxas, men de har flere svagheder end HPI, i mit hovede
Det er denne bil jeg snakker om
http://www.midhobby.dk/produkter/470-hpi/26265-hpi-savage-flux-hp-24ghz--brushless-rtr/
Og så måske disse batterier, dog skal du have to, ellers er de ikke kraftige nok
http://www.midhobby.dk/produkter/40-lipo-batteripacks/28531-enrichpower-lipo-batteri-4000mah-111v-30c-t-plugjst-xh/
Så skal du bare bruge en lader til dine lipo batterier, det kunne måske være:
http://www.midhobby.dk/produkter/30-tilbehoer-rc/28483-maxam-balance-laderaflader-pro-5000-220v12v/
Men som du kan se, er det også rimelig dyrt. Men så lover jeg dig at du kan få det RIGTIG sjovt ihvertfald.. Hvis du kan styre bilen Ikke for nybegyndere efter min mening, men der er jo altid nogen der vil
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Annoncer: 1 Emner: 77 Svar: 1.176
ville selv foreslå en Traxxas med brushless, da man kommer ret langt med den, og kan gøres vildere.. hvis man vel og mærke ikke mener den er vild nok fra fabrikken
jul 2011
Emner: 9 Svar: 49
eneste nitte ind til vidre er vedligeholdelse pga vand.
Men hvis du ikke er klar på 4-6000 biler så køb brugt, der får man meget bil for pengene
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 6 Emner: 58 Svar: 358
Short course holder som oftest ret længe.
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
Men har snakket med flere der bare ikke kan få det vildt nok, selvom de aldrig har kørt før...
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 4 Emner: 6 Svar: 10
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 4 Emner: 6 Svar: 10
Men nu er det jo ikke kun fart det handler om når man er førstegangs køber af RC.
Det skal jo også helst være nemt at REP, ellers går man sku død i det hvis man nu køber en Nitrobil eller en super kompliceret anden RC, derfor syntes jeg personligt bare at Xo9 er et rigtigt godt valg til en førstegangs køber.
Der er også billige Andet +
Men alle har vel en mening om hvad de vil anbefale.
dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
Hvis du vil køre potentielt hårdeste for en RC bil så skal du også op i prisklasser?
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Annoncer: 1 Emner: 77 Svar: 1.176
Der skal bare motorsæt, anlæg og batteri i, og det skal nok kunne fås for under 2000 ialt..
Den kan du ihvertfald godt tage nogle seriøse hop med
Men som du andre siger, HOLD DIG VÆK fra X09, da det er noget skrammelgøj..
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.281
Det jeg forsøger at forklare dig er at du kan bashe med alle biler, nogle klarer sig bedre end andre - du behøver ikke nødvendigvis en Savage eller andet stort.
I sidste ende handler det om at lære at køre og lave de fede hop. Spørg bamsefar herinde, han er goddamn badass med hans lille bette truck
Tjek også SavageJunky på YT - it's all about control
Men hold dig fra Stealth....please? og traxxas hehehehe
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
Nu skal det lige siges at jeg hverken kender sælger eller standen at bilen. Det var mere at man f.eks. kan få en mugen pro truggy, til samme pris som en Traxxas som der bliver foreslået. Traxxas er helt sikkert fine biler men der er en anden kvalitet end en pro bil. Traxxas er mere "legetøj" i mine øjne uden at det skal forstås som negativt.
Samtidigt vil den kunne bruges både til sjov og bane kørsel..
rc bil