{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rc bil
  • #1   17. dec 2013 Hvor mange penge er du klar til at bruge?

Jeg kunne godt finde på at vælge en HPI Savage Flux, den store af dem. Koster på den forkerte side af 5000,-
    Sådan en, og så smide 2x 3s lipo batteri i, koster ca en 6-800kr i danske butikker stykket, så har man en MEGET sjov bil, der også er rimelig holdbar. Andre vil sikkert sige traxxas, men de har flere svagheder end HPI, i mit hovede smiley

Det er denne bil jeg snakker om
    http://www.midhobby.dk/produkter/470-hpi/26265-hpi-savage-flux-hp-24ghz--brushless-rtr/

Og så måske disse batterier, dog skal du have to, ellers er de ikke kraftige nok
    http://www.midhobby.dk/produkter/40-lipo-batteripacks/28531-enrichpower-lipo-batteri-4000mah-111v-30c-t-plugjst-xh/

Så skal du bare bruge en lader til dine lipo batterier, det kunne måske være:
    http://www.midhobby.dk/produkter/30-tilbehoer-rc/28483-maxam-balance-laderaflader-pro-5000-220v12v/

Men som du kan se, er det også rimelig dyrt. Men så lover jeg dig at du kan få det RIGTIG sjovt ihvertfald.. Hvis du kan styre bilen smiley Ikke for nybegyndere efter min mening, men der er jo altid nogen der vil

• #2   18. dec 2013 Undskyld Mike, men burde den netop ikke være god for nybegyndere, hvis den er så holdbar smiley

ville selv foreslå en Traxxas med brushless, da man kommer ret langt med den, og kan gøres vildere.. hvis man vel og mærke ikke mener den er vild nok fra fabrikken smiley

• Bjørn K
    Bjørn K Tilmeldt:
    jul 2011

Emner: 9 Svar: 49
    #3   18. dec 2013 Jeg er stor fan af min slash 4x4 ultimate.
    eneste nitte ind til vidre er vedligeholdelse pga vand.

Men hvis du ikke er klar på 4-6000 biler så køb brugt, der får man meget bil for pengene

• #4   18. dec 2013 Hvor er det du tænker på at ville køre?
    Short course holder som oftest ret længe.

• #5   18. dec 2013 Vegas RC: Det skrev jeg også, til sidst i min tekst smiley

Men har snakket med flere der bare ikke kan få det vildt nok, selvom de aldrig har kørt før... smiley

• #7   18. dec 2013 Køb en stealth X09 Brushless, det var min første bil, den mer mega nem at skrue på når den går i stykker og kan klare en del også STOR hop..

• #9   18. dec 2013 Ikke nogen Joke.
    Men nu er det jo ikke kun fart det handler om når man er førstegangs køber af RC.
    Det skal jo også helst være nemt at REP, ellers går man sku død i det hvis man nu køber en Nitrobil eller en super kompliceret anden RC, derfor syntes jeg personligt bare at Xo9 er et rigtigt godt valg til en førstegangs køber.

Der er også billige smiley Andet +

Men alle har vel en mening om hvad de vil anbefale.

• Robin E
    Robin E Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #10   18. dec 2013 tak den skal være offroad og den må ikke koste over 2500

• #12   18. dec 2013 Der er ikke noget der hedder max pris hvis dit krav er at køre kæmpe hop?

Hvis du vil køre potentielt hårdeste for en RC bil så skal du også op i prisklasser?

• #13   19. dec 2013 Kig evt. På min Ofna.

Der skal bare motorsæt, anlæg og batteri i, og det skal nok kunne fås for under 2000 ialt..

Den kan du ihvertfald godt tage nogle seriøse hop med smiley

Men som du andre siger, HOLD DIG VÆK fra X09, da det er noget skrammelgøj..

• #14   19. dec 2013 Mange mindre biler kan også klare større hop. Nu har jeg bashet min 1/10 firestorm på en skatebane hvor den fløj ca. 4-5m op over en bassin kant, backflip og landet både på alle 4 samt skævt nogle gange, på beton. Kein problem. Der hvor det endelig gik lidt galt var min konvertering som manglede støtte under batteriet samt motor så det endte med at top deck og motormount bøjet så der ikke var mesh og jeg måtte stoppe, men ellers var bilen i fino bambino stand.

Det jeg forsøger at forklare dig er at du kan bashe med alle biler, nogle klarer sig bedre end andre - du behøver ikke nødvendigvis en Savage eller andet stort.

I sidste ende handler det om at lære at køre og lave de fede hop. Spørg bamsefar herinde, han er goddamn badass med hans lille bette truck smiley

Tjek også SavageJunky på YT - it's all about control

Men hold dig fra Stealth....please? og traxxas hehehehe smiley

• #15   21. dec 2013 Jeg ville dog LANGT hellere tage en bil som http://www.rcgalleri.dk/marked/RC-enhed/97142-truck-mugen-mbx5t-e-prospec-skal-saelges

Nu skal det lige siges at jeg hverken kender sælger eller standen at bilen. Det var mere at man f.eks. kan få en mugen pro truggy, til samme pris som en Traxxas som der bliver foreslået. Traxxas er helt sikkert fine biler men der er en anden kvalitet end en pro bil. Traxxas er mere "legetøj" i mine øjne uden at det skal forstås som negativt.

Samtidigt vil den kunne bruges både til sjov og bane kørsel..

Kommentér på:
rc bil

Annonce